De jostiband wellicht, kicks doen me daar ook een beetje aan denkenwrote:Benieuwd wie als eerste alle kickrolls foutloos mee kan trommelen
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
The Pitcher - Those Summer Nights (FUSION275)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION275
- 01Those Summer Nights (Original Edit)
- 02Those Summer Nights (Original Mix)
-
NHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2015
- last seen Sep 2016
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Wat klonk tie live lekker zeg 
Kickrolls hebben een behoorlijk herhalend patroon, stukje makkelijker dan die onregelmatige dingen die sommige andere dj's hebben.wrote:Benieuwd wie als eerste alle kickrolls foutloos mee kan trommelen
Plaat klinkt thuis niet fantastisch, maar ik kan me voorstellen dat ie het live heel goed doet. Daarnaast vind ik de break wel briljant
Had liever normale kicks onder deze melodie gehoord, en dat ie dan zijn ´´kick-experiment´´ bij een ander nummer toegepast had..
Industrial. Daar is inderdaad geen touw aan vast te knopen nee.wrote:die onregelmatige dingen die sommige andere dj's hebben.
Blijf hem maar op zetten, wat een sfeer in deze trackwrote:Kicks zijn beetje apart maar samen met die melodie en vocals vind ik het echt een dikke track.
Meters kippenvel, wat een gevoel in die plaat zeg 
-
G
Heerlijke sfeertje
Alleen die kick... misschien ff wennen, maar wat gaat die alle kanten op
Alleen die kick... misschien ff wennen, maar wat gaat die alle kanten op
Godverdomme, ik ben echt 100% omgedraaid, ik vind hem echt maar vetter en vetter worden
wil hem graag een keer live horen!
Dit, klinkt tot nu toe prima. Kicks zijn even wennen, maar ik had ze een stuk erger verwacht na het lezen van de reacties. Ben wel benieuwd hoe de track had uitgepakt zonder dat trucje met die pitch in de kickrolls.wrote:Kicks zijn beetje apart maar samen met die melodie en vocals vind ik het echt een dikke track.
Iemand enig idee waar de lyrics vandaan komen?
Wauw wat klinkt dit verdomme dik
! kick past er opzich prima bij alleen hoeft hij van mij niet alle kanten op te gaan.
-
G
Moet eerlijk zeggen dat ik na een paar keer luisteren de track steeds meer ga waarderen! 
Track heet: The Pitcher - Those Summer Nights
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 23 hours ago
LIjkt wel een pingpong wedsrtrijd. Rest van de track is super vet! Alleen moet ik nog wennen aan die pitch punches
die kicks kunnen echt niet
, sfeer heeft de track opzich wel in de opbouw alleen word het voor mij verpest door dat achterlijke gekut met die kick.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
:')
Originaliteit
Vind dit echt ontzettend vet, stoor me totaal niet aan de kicks en vind dat continue geklapper erg fijn eigenlijk 
Last edited by kevin-field on 21 Sep 2015 17:28, edited 1 time in total.
Ik vind 'm erg vet en ben ook erg benieuwd naar een hq!
Ik vindt die kicks echt briljant.... 
Eerst volgende keer dat ik hem weer live ga meemaken is HardBass denk ik!
Eerst volgende keer dat ik hem weer live ga meemaken is HardBass denk ik!
HQ in unleashed klinkt ontzettend vet, melodie