Vind hem gelijk lekker klinken en niet na een paar keer luisteren 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
The Pitcher - The Rising (Last World Anthem 2011) (FUSION104)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION104
- 01The Rising (Last World Anthem 2011) (Original Edit)
- 02The Rising (Last World Anthem 2011) (Original Mix)
Source: fb.me
die mid intro mag weg maar die melo is echt heerlijk 
-
I
lekkkaah 
Wat een volksheldwrote:Facepalm back my friendwrote:*facepalm*wrote:Zalig!!The Pitcher blijft het maar doorzetten zijn stijl
Ik hoop dat zijn remake van I Just Can't Stop snel uitkomt, dat is echt een toppertje
![]()
![]()
![]()
![]()
I love The Pitcher
![]()
![]()
eindelijk weer eens een lekker pitcher nummertje!
ik weet niet hoor, maar tussen uitgifte van z'n album en dit nummer zijn niet zo heel veel niet-lekkere pitchernummers uitgekomen? of hek da mis?wrote:eindelijk weer eens een lekker pitcher nummertje!
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Wat blijft die melodie toch in je kop rond zeuren, heerlijk nummertje 
Ik blijf erbij, The Pitcher kan geen fatsoenlijke kicks brouwen. Nooit gekund, en kan het nog steeds niet.
Ben het met je eens, ik vind het van die net niet dingetjes. Wel een heerlijke track verder.
je kunt je ook eens verdiepen in welke kicks eigenlijk van the pitcher zijn hand zijn...wrote:Ik blijf erbij, The Pitcher kan geen fatsoenlijke kicks brouwen. Nooit gekund, en kan het nog steeds niet.
God, mensen moeten weer bijdehand gaan doen hoor. Goed, opnieuw:wrote:je kunt je ook eens verdiepen in welke kicks eigenlijk van the pitcher zijn hand zijn...wrote:Ik blijf erbij, The Pitcher kan geen fatsoenlijke kicks brouwen. Nooit gekund, en kan het nog steeds niet.
Ik blijf erbij, The Pitcher stopt altijd kutte kicks in zijn eigen releases. Altijd gedaan, en doet het nog steeds.
Dit maakt het overigens niet minder een belediging aan zijn adres: als je kicks 20% goed zijn en 80% kut, kan ik me nog steeds afvragen of je enig idee hebt wat je aan het doen bent wat betreft kick-makerij.
Uiteindelijk is het zo mijn lieve Sunboom, dat JIJ dat vind, er zijn er zat die zijn kicks wel prima vinden, die zullen dan weer roepen dat er niks mis is met zijn kick-makerij.wrote:God, mensen moeten weer bijdehand gaan doen hoor. Goed, opnieuw:wrote:je kunt je ook eens verdiepen in welke kicks eigenlijk van the pitcher zijn hand zijn...wrote:Ik blijf erbij, The Pitcher kan geen fatsoenlijke kicks brouwen. Nooit gekund, en kan het nog steeds niet.
Ik blijf erbij, The Pitcher stopt altijd kutte kicks in zijn eigen releases. Altijd gedaan, en doet het nog steeds.
Dit maakt het overigens niet minder een belediging aan zijn adres: als je kicks 20% goed zijn en 80% kut, kan ik me nog steeds afvragen of je enig idee hebt wat je aan het doen bent wat betreft kick-makerij.
en daarvoor bestaat er zo'n leuk forum als hardtraxx he. lekker je mening delen zonder dat je je aangevallen hoeft te voelen

-
W
- 3 posts member since 2011
- last seen Nov 2011
Briljante track 
Op Euphoria erg aangenaam verrast door deze track. Zeker halen.
Album: Smack ?wrote:ik weet niet hoor, maar tussen uitgifte van z'n album en dit nummer zijn niet zo heel veel niet-lekkere pitchernummers uitgekomen? of hek da mis?wrote:eindelijk weer eens een lekker pitcher nummertje!
De tracks vs Noisecontrollers ...
De re-amp van kingdom?
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Die vond ik wel goed te doen hoorwrote:Album: Smack ?wrote:ik weet niet hoor, maar tussen uitgifte van z'n album en dit nummer zijn niet zo heel veel niet-lekkere pitchernummers uitgekomen? of hek da mis?wrote:eindelijk weer eens een lekker pitcher nummertje!
De re-amp van kingdom?
Tja.. No shitwrote:Uiteindelijk is het zo mijn lieve Sunboom, dat JIJ dat vind, er zijn er zat die zijn kicks wel prima vinden, die zullen dan weer roepen dat er niks mis is met zijn kick-makerij.wrote: God, mensen moeten weer bijdehand gaan doen hoor. Goed, opnieuw:
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Jij vond het complete Smack album kut nummers hebben?wrote:Album: Smack ?wrote:ik weet niet hoor, maar tussen uitgifte van z'n album en dit nummer zijn niet zo heel veel niet-lekkere pitchernummers uitgekomen? of hek da mis?wrote:eindelijk weer eens een lekker pitcher nummertje!
De re-amp van kingdom?
wrote:Tja.. No shitwrote:Uiteindelijk is het zo mijn lieve Sunboom, dat JIJ dat vind, er zijn er zat die zijn kicks wel prima vinden, die zullen dan weer roepen dat er niks mis is met zijn kick-makerij.wrote: God, mensen moeten weer bijdehand gaan doen hoor. Goed, opnieuw:
@Skedoedele Hij bedoelt de track Smack. (dat rijmt bijna)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Oh gelukkig, nee dat magwrote:@Skedoedele Hij bedoelt de track Smack. (dat rijmt bijna)