Ook nie normaal hoe vaak ie hier op staat.
Mijn top 5:
1. Release Me
2. This is who we are
3. Noctus Noa
4. Little Bitch
5. Start rocking remix
Dat heb ik bij alle tracks, komt een vet nummer uit luister je hem 100x achter elkaar en daarna is het 'saai', logisch toch?wrote:Vond 't album eerst geweldig, nu ik m een paar x heb beluisterd niet zo meer
Dat heb ik in de meeste gevallen niet hoor. Als ik een track vet vindt, dan gat die bij mij niet maarzo saai worden. Op dit album staan natuurlijk wel een paar tracks, die he goed blijven doenwrote:Dat heb ik bij alle tracks, komt een vet nummer uit luister je hem 100x achter elkaar en daarna is het 'saai', logisch toch?wrote:Vond 't album eerst geweldig, nu ik m een paar x heb beluisterd niet zo meer
Ja idd de vocals zijn echt top!wrote:Smack is denk een van de beste melodieuze nummers. Die reversed bass in de intro is echt fijn. Verder is die melodie icm met die vocals echt fijn!
Ik vind ook de stem van Renegade echt heel goed passen bij het geheel. Eerste track met zijn vocals of niet?wrote:Smack is denk een van de beste melodieuze nummers. Die reversed bass in de intro is echt fijn. Verder is die melodie icm met die vocals echt fijn!
4 Elementzwrote:Ik vind ook de stem van Renegade echt heel goed passen bij het geheel. Eerste track met zijn vocals of niet?wrote:Smack is denk een van de beste melodieuze nummers. Die reversed bass in de intro is echt fijn. Verder is die melodie icm met die vocals echt fijn!
Is waar ook! Vergeten.wrote:4 Elementzwrote:Ik vind ook de stem van Renegade echt heel goed passen bij het geheel. Eerste track met zijn vocals of niet?wrote:Smack is denk een van de beste melodieuze nummers. Die reversed bass in de intro is echt fijn. Verder is die melodie icm met die vocals echt fijn!
SMD - Helemaal Kapot zijn ook zijn vocals als ik het goed hebwrote:4 Elementzwrote:Ik vind ook de stem van Renegade echt heel goed passen bij het geheel. Eerste track met zijn vocals of niet?wrote:Smack is denk een van de beste melodieuze nummers. Die reversed bass in de intro is echt fijn. Verder is die melodie icm met die vocals echt fijn!
Vond hem ook niet veel toen ik hem voor het eerst hoorde maar hij begint nu aardig te groeien en begin hem zelfs dik te vindenwrote:Start Rocking remix is echt een ramp... Origineel is 10000000x beter
Haha ja idd wel echt lompe vocals, Ook echt dat "HEEEY!" klinkt echt niet, haha.wrote:Helemaal Kapot is idd ook met Renegade.
Meest lompe vocals ooit trouwens
Oeh, dat is inderdaad wel een mindere helaas.wrote:Helemaal Kapot is idd ook met Renegade.
Nee, bah.. dbstf hadden gewoon niet aan dat nummer moeten zitten. Een klassieker kún je niet verbeteren. Je kunt 'm origineel interpreteren. Maar ik vind 'm veel te standaard, kaal, hol en de kicks doen 'boink boing boing' ipv 'reng deng deng'wrote:Vond het ook niet veel toen ik hem voor het eerst hoorde maar hij begint nu aardig te groeien en begin hem zelfs dik te vindenwrote:Start Rocking remix is echt een ramp... Origineel is 10000000x beter
Remix van Bangridin vond ik ook niks toen ik hem hoorde voor het eerst maar daarmee gebeurt hetzelfde als bij Star Rocking.
Verder is dit(deze is écht zó anno 2009) Album echt top
Op z'n site staat ook dat 'ie iets heeft gedaan voor HHZ/Trilok&Evanti, maar of dat lyrics zijn weet ik niet...wrote:Oeh, dat is inderdaad wel een mindere helaas.wrote:Helemaal Kapot is idd ook met Renegade.
Toch vind ik dat "schreeuwerige" hier in Smack dus wel heel erg passen.