Als ie op dinsdag binnen is, dan vind ik het prima.wrote:Wss verzenden ze pas op de maandag, dus dinsdag binnen. Gewoon mailen naar freaky als je 'm op wil komen halen en dan geeft Hein je daar vast je 6 euro terugwrote:Heeft er iemand een idee hoe lang een verzending duurt bij Freaky Records?
(Had achteraf beter voor ophalen kunnen kiezen, scheelt 6 euro en het is maar 25-30 minuten fietsen, en misschien heb ik 'm dan nog sneller ook)
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onJuno
- 01Mad Killer
- 02Little Bitch
- 03Release Me
- 04The Pitcher ft. Zany & MC DV8 - Fuck Hardstyle
- 05Savor Time
- 06Sky Rocket
- 07The Pitcher ft. MC Renegade - Smack
- 08The Pitcher ft. Slim Shore - This is Who we Are
- 09Trigger
- 10The Pitcher ft. Noisecontrollers - Shut Up
- 11La Nuit Noire
- 12The Pitcher ft. B-Front - Noctus Noa
- 13Burn It
- 14The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish
- 15Start Rocking (D-Block & S-te-Fan Remix)
- 16Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
- 17D-Block & S-te-Fan - Kingdom (The Pitcher Re-Amp)
-
P
- 1 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
-
A
Zijn geen officiële previews btw
Vind het 3x niks, wat een eenheidsworst. Ben sowieso een beetje klaar met Pollen maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
nee hoe durf je!wrote:Vind het 3x niks, wat een eenheidsworst. Ben sowieso een beetje klaar met Pollen maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.
CRUCIFY HIM!!!
fake account/trol?wrote:Vind het 3x niks, wat een eenheidsworst. Ben sowieso een beetje klaar met Pollen maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.
Haha hoezo? Iedereen is helemaal lyrisch over die vent. Vond een paar nummers echt super goed maar dit is het gewoon niet.wrote:fake account/trol?wrote:Vind het 3x niks, wat een eenheidsworst. Ben sowieso een beetje klaar met Pollen maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.
[edit] Met dat mag je niet zeggen bedoel ik meer dat er dan weer 30 fanboys op je gaan reageren wat er dan kut is e.t.c.
Joh, een mening mag je, mits onderbouwd, prima hebben toch?wrote:Haha hoezo? Iedereen is helemaal lyrisch over die vent. Vond een paar nummers echt super goed maar dit is het gewoon niet.wrote:fake account/trol?wrote:Vind het 3x niks, wat een eenheidsworst. Ben sowieso een beetje klaar met Pollen maar dat mag je natuurlijk niet zeggen.
[edit] Met dat mag je niet zeggen bedoel ik meer dat er dan weer 30 fanboys op je gaan reageren wat er dan kut is e.t.c.
Ik vind het persoonlijk heel erg lekker klinken, maar als er mensen zijn die dat niet vinden, be my guest.
Burn It, die is geniaal, beste track van het album voor mij samen met Little Bitch
wrote:Burn It, die is geniaal, beste track van het album voor mij samen met Little Bitch
Nummers nog nie echt vaak gehoord, maar tot nu toe spreekt This is who we are me heel erg aan.
Nog paar dagen wachten.
Nog paar dagen wachten.
wrote:wrote:Burn It, die is geniaal, beste track van het album voor mij samen met Little Bitch
Niet veel previeus geluisterd , eingelijks maar 1 , anders vind ik straks het album geen hol meer aan , het moet een verassing blijven 
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
verwacht er maar niet al te veel van, er zitten wel een paar vreselijk goede tracks bij, maar ook een aantal 13-in-een-dozijn-tracks.wrote:Niet veel previeus geluisterd , eingelijks maar 1 , anders vind ik straks het album geen hol meer aan , het moet een verassing blijven
wrote:wrote:Burn It, die is geniaal, beste track van het album voor mij samen met Little Bitch en Noctus Noa
Voor mij doen de volgende platen het meeste:
This Is Who We Are
La Nuit Noire
Smack
Fuck Hardstyle
Wil echter neit zeggen dat ik de rest van de platen slecht vind. Vind dit over de gehele lijn gewoon een superalbum!
This Is Who We Are
La Nuit Noire
Smack
Fuck Hardstyle
Wil echter neit zeggen dat ik de rest van de platen slecht vind. Vind dit over de gehele lijn gewoon een superalbum!
Over 10 dagen komt mn combi-pakket (CD + T-shirt) binnen!
Mijn top 5 van dit album:
1. Noctus Noa
2. Burn It
3. La Nuit Noire
4. Fuck Hardstyle
5. Little Bitch
1. Noctus Noa
2. Burn It
3. La Nuit Noire
4. Fuck Hardstyle
5. Little Bitch
Ben ik de enige die Mad Killer zo fantastisch vindt? 
Nee.wrote:Ben ik de enige die Mad Killer zo fantastisch vindt?
-
S
wrote:Ben ik de enige die Mad Killer zo fantastisch vindt?
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Mad killer vind ik ook erg vet!wrote:wrote:Ben ik de enige die Mad Killer zo fantastisch vindt?
-
D
neewrote:wrote:Ben ik de enige die Mad Killer zo fantastisch vindt?
Haha, leek even zo. Deze track doet mij namelijk het meest.
Maar er zijn nog wel een paar tracks die mij heel goed kunnen pakken.
Maar er zijn nog wel een paar tracks die mij heel goed kunnen pakken.