zozo 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onJuno
- 01Mad Killer
- 02Little Bitch
- 03Release Me
- 04The Pitcher ft. Zany & MC DV8 - Fuck Hardstyle
- 05Savor Time
- 06Sky Rocket
- 07The Pitcher ft. MC Renegade - Smack
- 08The Pitcher ft. Slim Shore - This is Who we Are
- 09Trigger
- 10The Pitcher ft. Noisecontrollers - Shut Up
- 11La Nuit Noire
- 12The Pitcher ft. B-Front - Noctus Noa
- 13Burn It
- 14The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish
- 15Start Rocking (D-Block & S-te-Fan Remix)
- 16Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
- 17D-Block & S-te-Fan - Kingdom (The Pitcher Re-Amp)
Kan niet wachten tot ie uit is
Wordt echt een top album. Benieuwd of ie die van activator kan overtreffen das nog altijd mn favoriet 
-
D
dit is het beste album dat ik heb gezien 
dit wordt een
album en ik ga hem zeker bestellen 
+1wrote:+1wrote:pre-ordered met de shirt erbij!
weet iemand of de cd full is of gemixt??
Mixed. Anders passen er niet zoveel nummers op.wrote:weet iemand of de cd full is of gemixt??
Ohja:P...khoop echt dat er samplers van komen...kan niet wachten om een aantal nummers te draaien:Dwrote:Mixed. Anders passen er niet zoveel nummers op.wrote:weet iemand of de cd full is of gemixt??
Maak je geen zorgenwrote:Ohja:P...khoop echt dat er samplers van komen...kan niet wachten om een aantal nummers te draaien:Dwrote:Mixed. Anders passen er niet zoveel nummers op.wrote:weet iemand of de cd full is of gemixt??
ik denk dat hij doelt op het draaien van previeuws. niet om in een setje te doen maar gewoon previeuws draaien op winamp
nvm net stond er wat anders hij heeft zn text aangepast
nee ik bedoel wel om in setjes te draaien zeg maar:P...daarom vroeg ik of er nog mensen wisten of er samplers uit komen;)wrote:ik denk dat hij doelt op het draaien van previeuws. niet om in een setje te doen maar gewoon previeuws draaien op winamp
ik las samples inplaats van samplerswrote:nee ik bedoel wel om in setjes te draaien zeg maar:P...daarom vroeg ik of er nog mensen wisten of er samplers uit komen;)wrote:ik denk dat hij doelt op het draaien van previeuws. niet om in een setje te doen maar gewoon previeuws draaien op winamp
de tracks komen zeker wel uit, ze zijn te goed om niet released te worden
hahaha idd khoop dat de eerste sampler snel komt...
album
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
lekkere rmx!!
Ben benieuwd naar nog meer samples, hoop dat ze snel komen. 
Morgen of overmorgen komt er weer een nieuwe sample.wrote:Ben benieuwd naar nog meer samples, hoop dat ze snel komen.
Die cutted vocals in de mid-intro zijn wel vet. Mid-intro is dus wel lekker. 
Die break en climax daarentegen..
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Dat wordt knippennnnn!!wrote:Die cutted vocals in de mid-intro zijn wel vet. Mid-intro is dus wel lekker.
Ik moet weinig hebben van de break en de climax en de sounds van DBSTF blijven voor mij thuis nauwelijks aantrekkelijk.
Maar de tering wat knalde dit nummer tot aan de laatste kick van de midintro snoeihard door de HMH tijdens Fusion. Het lijkt slappe hap maar daar beukte het snoeihard zeg! Dan hebben ze toch iets goed gedaan
Ik blijf het er niet mee eens dat ze een dergelijke klassieker hebben geremixt maar vooruit, voor hun doen de laatste tijd is het zwaar in orde!
Maar de tering wat knalde dit nummer tot aan de laatste kick van de midintro snoeihard door de HMH tijdens Fusion. Het lijkt slappe hap maar daar beukte het snoeihard zeg! Dan hebben ze toch iets goed gedaan
Ik blijf het er niet mee eens dat ze een dergelijke klassieker hebben geremixt maar vooruit, voor hun doen de laatste tijd is het zwaar in orde!
Die mid-intro van DBSTF Remix is wel echt vet!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
misschien een domme vraag maar zijn de tracks op het album full?