die anti in la nuit noire

Echt super goed bedachte en geproduceerde nummer.
Klinkt totaal als een mooi geheel nummer.
Super catchy.
Source: fusionbv.com
Ze hebben iig een plaat geleverd die sommige mensen echt geweldig vinden. Jammer dat veel dat niet vinden, maar iig beter dan een doorsnee plaatje dat iedereen maar redelijk vindt.wrote:This Is Who We Are is echt een boutplaat. Graflelijke vocals en een melodie die thuishoort in de prullenbak.
Zonde. Slim Shore en The Pitcher hebben toch een goed jaar gedraaid
Ik kan begrijpen dat mensen het niet vet vinden.wrote:This Is Who We Are is echt een boutplaat. Graflelijke vocals en een melodie die thuishoort in de prullenbak.
Zonde. Slim Shore en The Pitcher hebben toch een goed jaar gedraaid
nee er zijn geen slechtere melodies ...wrote: This Is Who We Are: Staat in de top 10 van lelijkste melodien allertijden, gadverdamme wat een grafnummer
ja kan ik me wel in vindenwrote:nee er zijn geen slechtere melodies ...wrote: This Is Who We Are: Staat in de top 10 van lelijkste melodien allertijden, gadverdamme wat een grafnummer
Darksymphony kun je me ook vertellen waarom je je daarin kan vinden:)wrote:ja kan ik me wel in vindenwrote:nee er zijn geen slechtere melodies ...wrote: This Is Who We Are: Staat in de top 10 van lelijkste melodien allertijden, gadverdamme wat een grafnummer
yeah right ik kan wel 1000 ergere bedenken, ksnap niet wat er zo lelijk aan iswrote:This Is Who We Are: Staat in de top 10 van lelijkste melodien allertijden, gadverdamme wat een grafnummer
Dat is raar, want wat mij betreft is hij perfect te volgen, vanaf moment 1 dat ik hem hoorde. Misschien verschillen in muzikale achtergrond?wrote:Omhoog omlaag omhoog omlaag, melodie lijkt net alsof ie totaal uit de willekeur-molen komt. Klinkt gewoon nergens naar.