HS Single

The Pitcher & Slim Shore ft. MC D - When The Kick Comes (WER113)

Label
WE R Music
Catalogue number
WER113
YouTubeThe Pitcher & Slim Shore ft. MC D - When The Kick Comes

Tracklist · 1 track

1. The Pitcher & Slim Shore ft. MC D - When The Kick ComesYouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago 7,884 postssince 2017

Label: WE R Music
WEB release: 14/05/2018

Tracks:
The Pitcher & Slim Shore ft. MC D - When The Kick Comes

Samples:
View on YouTube

Bron:
Last edited by Svbtwee on , edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago 5,123 postssince 2017
Leuk plaatje. Ik vind alleen de lyrics heel raar klinken in deze plaat, alsof het met lage kwaliteit is opgenomen ofzo. Ook vind ik de eerste brom in de kick niet erg lekker liggen. Melodie is daarentegen wel echt heel goud!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025 3,178 postssince 2010
Facebook doet het geheel volgens mij geen goed. Ik wacht nog wel even op een betere kwaliteit upload. Kick klinkt nu niet heel erg fijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023 3,570 postssince 2015
Nou, alles behalve overtuigd... Vocalen zijn echt heel kut en klinken inderdaad heel amateuristisch opgenomen. Daarbuiten vind ik de melodie ook best saai en standaard en klinkt de plaat best leeg. Verwacht wel wat weer van Michel Pollen :/
P
Hardtraxxer
last seen 8 hours ago 630 postssince 2012
TSFH wrote:Nou, alles behalve overtuigd... Vocalen zijn echt heel kut en klinken inderdaad heel amateuristisch opgenomen. Daarbuiten vind ik de melodie ook best saai en standaard en klinkt de plaat best leeg. Verwacht wel wat weer van Michel Pollen :/
Ik dacht dat the Pitcher inmiddels al jaren zelfstandig produceerde met slechts hulp van Michel? Of nog steeds volledig door mister Pollen himself?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago 7,884 postssince 2017
Melodie blijft wel erg hangen, so thats good. Voor de rest gewoon een prima te pruimen plaatje.
Hardtraxx Veteran
Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.
Hardtraxx Crew
last seen 12 hours ago 30,644 postssince 2010
ThaBomba. wrote:Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.
Zit Michel Pollen hier wel achter? Volgens mij zijn ze beide weg bij Fusion.
Hardtraxx Veteran
wootum wrote:
ThaBomba. wrote:Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.
Dat zou dan het een en ander kunnen verklaren.

Released on WE R Music

Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago 3,216 postssince 2011
Jammer van de vocals, verder wel een leuke plaat :thumbsup:
Artist
last seen Jun 2026 264 postssince 2010
wootum wrote:
Hoe kom je aan die info? Ik heb even gezocht, maar ik heb nergens voorbij zien komen dat ze weg zijn bij Fusion.

Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago