Nee ook niks voor mij deze helaas.
Vocalen in Suprise Motherfucker doen me denken aan Headhunterz - Battle To The End, verder is
dit een 13 in een dozijn track
Source: youtube.com
Wat een knuppel ben jij zeg, altijd van die provocerende berichten.wrote:Hetzelfde grapje? Tis pas kort bekend dat thyron ook een work in progress bestand van de collab van bfront en the pitcher heeft gejat. Dus wat lul je nouwrote:Ik word er onderhand een beetje moe van dat ik in elk topic die naam voorbij zie komen met steeds hetzelfde grapjewrote:Oppassen dat thyron m niet uitwerkt en gaat releasen op een of ander kut label![]()
On topic: Gaaf filmpje en leuke discussie
wie ben jijwrote:Hetzelfde grapje? Tis pas kort bekend dat thyron ook een work in progress bestand van de collab van bfront en the pitcher heeft gejat. Dus wat lul je nouwrote:Ik word er onderhand een beetje moe van dat ik in elk topic die naam voorbij zie komen met steeds hetzelfde grapjewrote:Oppassen dat thyron m niet uitwerkt en gaat releasen op een of ander kut label![]()
On topic: Gaaf filmpje en leuke discussie
Precies dit duswrote:Man man, die snijdende leadVette sfeer ook. Simpel plaatje maar ik vind het een lekker plaatje.