ik word egt ziek van et w8en man gvd release gwn
zoon top plaat
zoon top plaat
als het gerealeased is moet je nog een paar dagen w8 eer dat het online staatwrote:ik word egt ziek van et w8en man gvd release gwn![]()
zoon top plaat
Goed, want hier zitten ook wel meer mensen op te wachten denk ikwrote:Hawk/Relax is verlaat speciaal voor deze!
Kutzooi, eerst was ik het er wel mee eens maar inmiddels wil ik Relax echt zo snel mogelijk hebben, desnoods ten koste van Serenitywrote:Hawk/Relax is verlaat speciaal voor deze!
Michel Pollen maakt volgens mij wel meer producties dan alleen donkey rollerswrote:"De Donkey Rollers is een Nederlandse hardstyle-act van 4 mensen: Michel Pollen, onder andere bekend als "The Pitcher" en "Nexus", Zany (Raoul van Grinsven), DV8 (Peter Aldenzee) en Jowan (Johan van Korven). In de studio zijn het Michel en Raoul die de producties maken. Op het podium zijn het echter Raoul, Peter en Johan die de optredens verzorgen."wrote:hmmm... moet ik toch een keertje gaan vragen danwrote:vooral serenity lekker nummertje! Goed bezig die vent,
t schijnt dat de pitcher ook bijna alle producties van de donkey rollers doet he..?
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Donkey_Rollers" target="_blank" rel="nofollow
Lezenwrote:ja idd jezus man deze zou ik december al uitkomen en het is al begin februari en hij is nog niet uit
wrote:Releasedate 11 Feb @ Freaky!!!![]()
Zeker, wat een platenwrote:Nog 2 dagen wachtenVolgens mij gaat die echt snel verkocht worden
Inderdaadwrote:oooh moet nog ffkes wachten op de WEB man, dat is weer iets langer dan 2 dagen