Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Music To Keep Me Alive (Original Edit)
- 02Music To Keep Me Alive (Original Mix)
Lijkt veel op een andere plaat van hem. Kan er ff niet op komen, maar is vrij recent
wrote:Lijkt veel op een andere plaat van hem. Kan er ff niet op komen, maar is vrij recent
Let It Rain denk ik,
-
GHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
niet veel aan..
Ik dacht eerst dat mijn sub uitstond maar er zitten maaramper kicks in.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Leuk nummertje, niets speciaals.
Dit, wat een kaas tegenwoordig op Fusion.wrote:Hoe standaard wil je het hebben?
De track kan er mee door maar The Pitcher kan echt veel beter, dat hij maar snel terug met tracks komt à la Burn It, Noctus Noa, La Nuit Noire..
Last edited by Vincent_ on 17 Jun 2012 17:29, edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Lekker plaatje, jammer van de kicks man 
The Rising misschien?wrote:Lijkt veel op een andere plaat van hem. Kan er ff niet op komen, maar is vrij recent
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
te standaard inderdaad, luistert wel lekker weg.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Teveel sounds uit eerdere pitcher platen. Soms rechtstreeks copy paste. Al met al klinkt het toch niet slecht.
-
S
Te veel copy & paste werk ja. De opbouw klinkt precies hetzelfde als Marlboro Man remix.
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Krijg het idee dat Michel Pollen een soundbank heeft gemaakt en Luc er maar wat mee laat knutselen 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
nu je het zegt iddwrote:Te veel copy & paste werk ja. De opbouw klinkt precies hetzelfde als Marlboro Man remix.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Denk dat je Aint Nobody bedoeldwrote:Lijkt veel op een andere plaat van hem. Kan er ff niet op komen, maar is vrij recent
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Fusion?!
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 22 hours ago
Haha ik had er nog niets eens op gelet maar het valt enorm veel op, vooral als je rond 1:38 luistert is gewoon precies hetzelfde als bij Marlboro manwrote:nu je het zegt iddwrote:Te veel copy & paste werk ja. De opbouw klinkt precies hetzelfde als Marlboro Man remix.
wrote:te standaard inderdaad, luistert wel lekker weg.
-
I
Klinkt lekker standaard, maar het luistert lekker weg! Maar geef mij ook maar zijn platen hierbovenwrote:dat hij maar snel terug met tracks komt à la Burn It, Noctus Noa, La Nuit Noire..
Jepwrote:Denk dat je Aint Nobody bedoeldwrote:Lijkt veel op een andere plaat van hem. Kan er ff niet op komen, maar is vrij recent
Doe mij dan maar platen als Titan/ Serenity/ Our Core/ Strange Love/ Karma/ Guardian Angel
+1wrote:Saaie track, leuk filmpje![]()
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ja, als je het zo bekijkt zijn die oudere platen een stuk beter. Vooral Karma en Titanwrote:Jepwrote:Denk dat je Aint Nobody bedoeldwrote:Lijkt veel op een andere plaat van hem. Kan er ff niet op komen, maar is vrij recent![]()
Doe mij dan maar platen als Titan/ Serenity/ Our Core/ Strange Love/ Karma/ Guardian Angel
Oh en je vergeet Centroid