Zal vast wel 14 Februari 2012 moeten zijn joh.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 5 tracks
The Pitcher - Let It Rain feat. Szen/Raw Bass (FUSION135)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION135
- 01Raw Bass (Original Edit)
- 02Raw Bass (Original Mix)
- 03Let It Rain (Dubstep Remix)
- 04Let It Rain (Original Edit)
- 05Let It Rain (Original Mix)
Source: fusionbv.com
-
J
wrote:Alweer dezelfde sounds.... The Pitcher begint ook te lijden aan het Brennan Heart syndroom.
De zelfde sounds bij The Pitcher vind ik niet erg eigenlijk.wrote:wrote:Alweer dezelfde sounds.... The Pitcher begint ook te lijden aan het Brennan Heart syndroom.
Ik houd wel van dat stijltje . Alleen dat gezang de hele tijd vind ik maar niks maar voor de rest een prima plaatje hoor
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
let it rain gaat wel, ben ik over 3 jaar wel beu hoor
en ben ook benieuwd naar de 2e! artwork valt een keer tegen..
Zoooooo die intro is baas zeg! Had hem gehoord op qlimax, deed me niet zo veel toen, kan ook aan mijn toestand op dat moment liggen xD. En kippenvel @ de break. Climax ook lekker opzwepend, kortom lekker plaatje!
Alleen Intro > Climax. Vaak zo @ fusion platen.
Alleen Intro > Climax. Vaak zo @ fusion platen.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Wel aardig plaatje 
Ik heb een tijdje terug tijdens Aszeszment wel een track gehoord die vrij hard was in de set van The Pitcher.wrote:Inderdaad, twijfel of ie dat waar kan makenwrote:Benieuwd naar die Raw Bass vanwege de titel
Heb die plaat sindsdien nog niet weer gehoord dus hoop dat het deze is!
er zit bij mij een groot gat tussen goed en niet aan te horen. dit nummer zit daar dus tussen. 
Heb hem net even in lage kwaliteit gehoord. Is echt geen raw track dus dont get your hopes upwrote:Inderdaad, twijfel of ie dat waar kan makenwrote:Benieuwd naar die Raw Bass vanwege de titel
Toch weeral een dikke track van The Pitcher
Net zoals jullie ben ik ook benieuwd naar Raw Bass
Net zoals jullie ben ik ook benieuwd naar Raw Bass
Wat doet dit topic hier? Datum niet bekend?
Echt wel 14 January 2015wrote:Wat doet dit topic hier? Datum niet bekend?
met als bron: http://www.fusionbv.com/records/the-pit ... 208Website
maar we laten Festuca wel even aan Wildstylez vragen. Die weet het vast beter
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Volledig mee akkoord, diversiteit is hier ver te bespeurenwrote:Alweer dezelfde sounds.... The Pitcher begint ook te lijden aan het Brennan Heart syndroom.
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
14e is geweest is deze al gereleased dan? En raw bass?
Vind de track wel vet, alleen inderdaad ze lead sounds zijn wel idd hetzelfde nu een beetje. Mag wel weer wat variatie, net zoals het album ofz
Vind de track wel vet, alleen inderdaad ze lead sounds zijn wel idd hetzelfde nu een beetje. Mag wel weer wat variatie, net zoals het album ofz
Wildstylerz zit hier op het forum dus misschien reageert hij zo wel ff en verteld ons de datumwrote:Echt wel 14 January 2015wrote:Wat doet dit topic hier? Datum niet bekend?
Alweer zou ik niet zeggen. Alleen Kick It To The Bone heeft dezelfde sounds toch?wrote:wrote:Alweer dezelfde sounds.... The Pitcher begint ook te lijden aan het Brennan Heart syndroom.
-
A
Woaah die break 
Inner Creativy invloeden, maar dat is niet negatief. Vind het weer eens een lekker plaatje van The Pitcher.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Typisch The Pitcher. Beetje inspiratieloos wordt het, vind het altijd maar wat hetzelfde.
Gister Raw Bass gehoord, die vond ik op het eerste gehoor niet echt geweldig klinken. Het is ook niet echt een harde plaat, maar het klonk iig een stuk minder dan Let It Rain.
Weer die afgrijselijke badeenden
De climax gaat wel, niet bijzonder verder.
ik vind het niet op badeenden lijken, meer normale eendenwrote:Weer die afgrijselijke badeendenDe climax gaat wel, niet bijzonder verder.
ik vind het wel een vette plaat alleen die sounds in het begin (eenden) vind ik ook niet zo mooi.
Moet dit een grap zijn?wrote:Wildstylerz zit hier op het forum dus misschien reageert hij zo wel ff en verteld ons de datumwrote:Echt wel 14 January 2015wrote:Wat doet dit topic hier? Datum niet bekend?
-
A
Nee?