Zal wel door Michel of Zany gemaakt zijn.wrote:als je jowan - faceplant niet kentwrote:Dus wel.. Echter geen Hardstyle.wrote:Jowan produced toch niet?
http://lmgtfy.com/?q=discogs+jowan
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Take Me Higher (Original Mix)
- 02Take Me Higher (Radio Edit)
- 03Here For The Future (Original Mix)
- 04Here For The Future (Radio Edit)
- 05Enjoy The Music (Original Mix)
- 06Enjoy The Music (Radio Edit)
Webreleases waren zwz ook al gewoon met -5 erachter dus dat zullen ze niet opeens veranderen lijkt me:)wrote:Da's een goeiewrote:Als deze niet op vinyl wordt gedrukt, waarom is het catalogus nummer dan nog wel 71-5?
Aangezien de 5 staat voor 12"?Ik ga ervan uit dat ze daar niet eens over na hebben gedacht.
kan bijna niet meer wachtren wat een heerlijke release
Here For The Future vind ik een saaie plaat, Enjoy The Music en Take Me Higher hebben van die vette vocals en melodieen. Ook de intro en outro van Enjoy The Music zijn vet, echt zon zaag. 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
got it
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
koop via Juno!
dat scheelt 80 cent per track!
1,20 @ juno 1,99 @ Hardstyle.com
wtf man
dat scheelt 80 cent per track!
1,20 @ juno 1,99 @ Hardstyle.com
wtf man
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Yeah! 
wat een geweldige release, blij dat ie uit is
alle 3 stuk voor stuk
alle 3 stuk voor stuk
-
SHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2009
- last seen Aug 2010
vind het maar rotzooi eigenlijk. Die release van Serenity was vele malen beter. Kicks klinken trouwens veel te dof, en ook hier vind ik het meer als een vinyl-rip klinken (lees: mastering).
dan moet je de vinyl rips ook niet download mannetje 
Fusion levert geen vinyl meer dus er kan ook geen rip van zijn.wrote:dan moet je de vinyl rips ook niet download mannetje
huh?
Ik dacht toch zeker ergens gelezen te hebben dat dit de laatste vinyl zou zijn. Dan heb ik het verkeerd 
wrote:Fusion levert geen vinyl meer dus er kan ook geen rip van zijn.wrote:dan moet je de vinyl rips ook niet download mannetje
Naja, in het nieuwsbericht staat: 
En omdat dit 071 al is..Fusion Records wil alle vinyl-liefhebbers bedanken voor hun support de afgelopen acht jaar en zeventig releases.
Dan heb ik het ergens heel erg verkeerd gelezen dan
my bad!
my bad!
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Eindelijk uit

deze is idd alleen digitaal te krijgen, dus je hebt het bij het rechte eindwrote:Naja, in het nieuwsbericht staat:En omdat dit 071 al is..Fusion Records wil alle vinyl-liefhebbers bedanken voor hun support de afgelopen acht jaar en zeventig releases.
Had de previews nog niet geluisterd dus ik liet me verassen
heerlijke release!
alle 3 top
maar Take Me Higher is het fijnst
heerlijke release!
alle 3 top
maar Take Me Higher is het fijnst
Die vocals van The Pitcher vind ik altijd zo vet.