Intro vind ik echt vaag klinken en er zit totaal geen drive in, melodie is zo standaard als wat en de kicks vind ik ook maar matig dus nee niks voor mij dit..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Gotta Feel (Original Edit)
- 02Gotta Feel (Original Mix)
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wat een vreselijk nummer zeg.. en weer zo'n debiele clip erbij
Intro vind ik echt vaag klinken en er zit totaal geen drive in, melodie is zo standaard als wat en de kicks vind ik ook maar matig dus nee niks voor mij dit..
Supervette melodie, deze vind ik leuk
mid-intro gaat.
Slappe hap zeg. Niks in deze track weet me te overtuigen. Domme clip ook...
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
wat n troep jonge, The Pitcher is echt helemaal niks meer...
wrote:Slappe hap zeg. Niks in deze track weet me te overtuigen. Domme clip ook...
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
beter stopt luc gewoon en laat hij Pollen produceren....... sinds zijn album helemaal niks meer interessants uitgebracht 
dit!, The Pitcher is echt meest saaie Fusion artiest op het moment, zooo afgezaktwrote:wrote:Slappe hap zeg. Niks in deze track weet me te overtuigen. Domme clip ook...
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Dit is bullshit, Pollen is er gewoon nog steeds.wrote:beter stopt luc gewoon en laat hij Pollen produceren.......
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat een verschil met Little Bitch die ik net nog even op heb gezet. 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Wat een afgang.
Ik vind de melodie nog wel iets leuks hebben, blijft ook wel aardig hangen. verder is het vooral saai en voorspelbaar helaas.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
dan vraag ik me toch echt af waar Pollen mee bezig is......wrote:Dit is bullshit, Pollen is er gewoon nog steeds.wrote:beter stopt luc gewoon en laat hij Pollen produceren.......
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Bij de Donkey Rollers toch precies hetzelfde... Ook een wereld van verschil met 2 jaar geleden....wrote:dan vraag ik me toch echt af waar Pollen mee bezig is......wrote:Dit is bullshit, Pollen is er gewoon nog steeds.wrote:beter stopt luc gewoon en laat hij Pollen produceren.......
Volgens mij ben ik echt de enige die hem leuk vind. 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
@iMark: Maar Donkey Rollers bestaat niet alleen uit Pollen.
The Pitcher was eerder altijd alleen Pollen qua produceren. Sinds Luc is gaan produceren onder The Pitcher is de kwaliteit van zijn tracks (in mijn ogen) aardig achter uit gegaan en volgens mij produceert Pollen niet meer voor The Pitcher.
The Pitcher was eerder altijd alleen Pollen qua produceren. Sinds Luc is gaan produceren onder The Pitcher is de kwaliteit van zijn tracks (in mijn ogen) aardig achter uit gegaan en volgens mij produceert Pollen niet meer voor The Pitcher.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Teeeeeringsaai.
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Onzin, Luc produceert niet tot amper.wrote:@iMark: Maar Donkey Rollers bestaat niet alleen uit Pollen.
En Donkey Rollers is voor het grootste deel ook gewoon Pollen.
Dacht je van zany?wrote:Onzin, Luc produceert niet tot amper.wrote:@iMark: Maar Donkey Rollers bestaat niet alleen uit Pollen.
En Donkey Rollers is voor het grootste deel ook gewoon Pollen.
even gekopieerd van de DR website.
Their story of success started when Raoul van Grinsven and Michel Pollen combined forces in the recording studio back in 2001. Their individual production-skills emerged into what we nowadays call the typical Donkey-sound.
-
H
Onzin maar weer even verwijderd. Vecht je persoonlijke ruzies maar uit via PM, hebben wij er lekker geen last van 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Dit klinkt dan wel weer gaaf! Positief verrast
. Alleen die kicks missen nog zoveel kracht.
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Ik vind de melodie wel wat weg hebben van toulouse op 1 of andere manier
Ik vind hem ook wel leuk
Ik vind hem ook wel leuk