1 ding dat zeker is is dat Guardian Angel niet op Album Sampler #2 komt.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Er komen 3 samplers..
Maar Guardian Angel word simpelweg te veel gedraaid door Pitcher & Zany om niet uitgegeven te worden.
Maar Guardian Angel word simpelweg te veel gedraaid door Pitcher & Zany om niet uitgegeven te worden.
een vn de weinig TOP vinyls waar ik echt op zit te wachten
de vocal van shine is zoooo
en guardian angel weer typisch pitchersoundszzz
love it !
en guardian angel weer typisch pitchersoundszzz
love it !
Ik ga er dan maar van uit dat ik 'm morgen ga horen want op Qlimax en HardBass heeft ie verzuimd 'm te draaien!
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Die vocals van Shine vind ik echt geweldig hoor van MC DV8 past zeker goed bij de track. helaas duurt het nog veel te lang voordat ie uitkomt 
-
QHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Gaat idd nog een tijdje duren. Shine staat al wel op de Hard Bass CD (unmixed uiteraard)
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Hmm Shine vind ik niet geweldig 6,5/10
Pitcher kan veel beter
Pitcher kan veel beter
Mixed neem ik aan?wrote:Gaat idd nog een tijdje duren. Shine staat al wel op de Hard Bass CD (unmixed uiteraard)
Vind het toch stiekem wel een goed plaatje, zeer aparte punch in de midpart en in de Qlimax..
Vocaltjes kunnen wat beter inderdaad! Maar toch vind ik het een mooi plaatje!
Vocaltjes kunnen wat beter inderdaad! Maar toch vind ik het een mooi plaatje!
Oh sorry jongens, had niet gezien dat er al een topic was
Update:
B1 bijgevoegd
Weetje wat ik overigens nogal slecht trek?
Dit is nummer 32, Dozer - Hawk/Relax is 031.
Dit gaat dus simpelweg betekenen dat Williams Syndrome - Emotions/Secrets 033 gaat worden en dus later komt.
B1 bijgevoegd
Weetje wat ik overigens nogal slecht trek?
Dit is nummer 32, Dozer - Hawk/Relax is 031.
Dit gaat dus simpelweg betekenen dat Williams Syndrome - Emotions/Secrets 033 gaat worden en dus later komt.
Oh kom op ik wil de nieuwe Williams Syndrome, The Collector of Secrets.. 
Het is wel rap 2 keer the pitcher achter elkeer
Ja idd, Our Core/Serenity is niet zo lang geleden dat die gereleased werden, dan kan idd beter de nieuwe Williams Syndrome + Dozer release komen..wrote:Het is wel rap 2 keer the pitcher achter elkeer
Superplastik
Goede Artiesten + Nummers
Slechte organisatie qua Releasedata's.
Goede Artiesten + Nummers
Slechte organisatie qua Releasedata's.
Ik zie Williams Syndrome liever wat eerder komen dan deze, puur om de afwisseling erin te houden. Welke ik namelijk beter vind weet ik niet. Zowel Shine als Emotions/Secrets zijn toppers.
Maar eerst de nieuwe Dozer als ik het goed heb, daar verheug ik me toch het meeste op
Maar eerst de nieuwe Dozer als ik het goed heb, daar verheug ik me toch het meeste op
I Just Cant Stop is laatst in een set van FearFM gedraaid klinkt zeer goed, ben benieuwd wanneer hij deze uitkomt
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
emotions![]()