Het steekt wel netjes in elkaar, leuk nummer voor dagjesvolk. 

Deze is dan wel weer vet!
Source: fusionbv.com
wrote:Deze kan in het rijtje Hard Is The Message, Skillz en die nieuwe van Waverider. Wat een kansloos paupernummer.
wrote:wrote:Deze kan in het rijtje Hard Is The Message, Skillz en die nieuwe van Waverider. Wat een kansloos paupernummer.
Hoe komt dat denk je?wrote: Ik zie hier echter alweer de lekkere destructieve kritiek. Ga lekker zo door!
Walgelijke cultuur? Als er iets niet past in hardstyle dan is het deze opmerking.wrote:Vette melodie! Zit echt een originele twist aan.
Maar die vocals... ik vind het erg jammer dat die walgelijke cultuur er zo bij gehaald wordt, dat past gewoon niet, net zoals met Licht Uit (Coone Remix).
Walgelijk ja. Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft is gewoon walgelijk...wrote: Walgelijke cultuur? Als er iets niet past in hardstyle dan is het deze opmerking.
Alles wat jij noemt staat volgens mij gewoon los van rap en hip hop. Ik vind het persoonlijk ook geen gang van zaken om een andere muziekstijl een walgelijke cultuur te gaan noemen ofzo, zeker niet als artiest.wrote:Walgelijk ja. Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft is gewoon walgelijk...wrote: Walgelijke cultuur? Als er iets niet past in hardstyle dan is het deze opmerking.
Dudewrote:Alles wat jij noemt staat volgens mij gewoon los van rap en hip hop. Ik vind het persoonlijk ook geen gang van zaken om een andere muziekstijl een walgelijke cultuur te gaan noemen ofzo, zeker niet als artiest.wrote:Walgelijk ja. Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft is gewoon walgelijk...wrote: Walgelijke cultuur? Als er iets niet past in hardstyle dan is het deze opmerking.
Ik denk dat je dan de strekking van Going H.A.M. gemist hebtwrote: Dude![]()
Ik noem rap en hip hop toch ook geen walgelijke cultuur? In tegendeel. Ik heb er niks tegen als dat wordt gebruikt in hardstyle.
Wat _dp_ zegt, daar slaat mijn opmerking op. Dáár zou ik mij als artiest niet mee willen associeren.
Het gaat me om het destructieve gedeelte..wrote:Hoe komt dat denk je?wrote: Ik zie hier echter alweer de lekkere destructieve kritiek. Ga lekker zo door!
Ik kan het met jullie vinden in het feit dat de inhoud van veel teksten binnen rap en hip hop mij ook totaal niet aanspreekt, maar om zoiets als een "walgelijke cultuur" af te doen vind ik wel erg kort door de bocht.wrote: Dude![]()
Ik noem rap en hip hop toch ook geen walgelijke cultuur? In tegendeel. Ik heb er niks tegen als dat wordt gebruikt in hardstyle.
Wat _dp_ zegt, daar slaat mijn opmerking op. Dáár zou ik mij als artiest niet mee willen associeren.
Nogmaals, ik heb het niet over die muziekstromingen, waar ik erg veel respect voor heb, ik heb het alleen over de inhoud van de tekst, die cultuurwrote:Ik kan het met jullie vinden in het feit dat de inhoud van veel teksten binnen rap en hip hop mij ook totaal niet aanspreekt, maar om zoiets als een "walgelijke cultuur" af te doen vind ik wel erg kort door de bocht.wrote: Dude![]()
Ja ik snap je punt wel, ik heb het volgens mij ook over de inhoud van de tekst, maar dan nog vind ik het gewoon een erg pittige uitspraak. Maar goed, laten we er maar over ophouden.wrote:Nogmaals, ik heb het niet over die muziekstromingen, waar ik erg veel respect voor heb, ik heb het alleen over de inhoud van de tekst, die cultuurwrote:Ik kan het met jullie vinden in het feit dat de inhoud van veel teksten binnen rap en hip hop mij ook totaal niet aanspreekt, maar om zoiets als een "walgelijke cultuur" af te doen vind ik wel erg kort door de bocht.wrote: Dude![]()
Maar ik heb er nu al weer genoeg woorden aan vuil gemaakt, laat maar lekker.
Lol? Waar in de tekst heeft hij het over mensen dood trappen of iets dergelijks dan, ik zie in de tekst geen vorm van een walgelijke cultuur terug komen namelijk, is gewoon je typische gangster hip hop tekst.wrote:Wat hebben bepaalde mensen toch moeite met 'begrijpend lezen'
Wat Geck-O bedoelt is dat hij er moeite mee heeft om een tekst van een walgelijke cultuur (in deze vorm dus: Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft) in een nummer te stoppen. Dat je gaat rappen over drugs, alcoholmisbruik, seks, dat is prima. Maar niet over dat het goed is om hoeren te verkrachten, mensen dood neertrappen, etc. Daar moet je als artiest niet mee in verband worden gebracht.
Bij 9 van de 10 rapnummers is dat wel het geval.wrote:Lol? Waar in de tekst heeft hij het over mensen dood trappen of iets dergelijks dan, ik zie in de tekst geen vorm van een walgelijke cultuur terug komen namelijk, is gewoon je typische gangster hip hop tekst.wrote:Wat hebben bepaalde mensen toch moeite met 'begrijpend lezen'
Wat Geck-O bedoelt is dat hij er moeite mee heeft om een tekst van een walgelijke cultuur (in deze vorm dus: Het verheerlijken van geweld, hoeren en alles wat maar met criminaliteit te maken heeft) in een nummer te stoppen. Dat je gaat rappen over drugs, alcoholmisbruik, seks, dat is prima. Maar niet over dat het goed is om hoeren te verkrachten, mensen dood neertrappen, etc. Daar moet je als artiest niet mee in verband worden gebracht.