In amerika doen ze moeilijk over het woord neger/nigger
Moeten hun weten.wrote:In amerika doen ze moeilijk over het woord neger/nigger
Source: fusionbv.com
Moeten hun weten.wrote:In amerika doen ze moeilijk over het woord neger/nigger
Hij was je voorwrote:@Hardstyle.com
wrote:Hij was je voorwrote:@Hardstyle.com
kak, hij gebruikt nooit meer een spatie, misschien moet ik mijn sig aanpassenwrote:wrote:Hij was je voorwrote:@Hardstyle.com
Wat is daar raar aan?wrote:t als je naar qlimax gaat dat je dan de duivel aanbidt.
De connectie tussen het gaan naar een hardstylefeest en het zogenaamd aanbidden van het zoveelste sprookjesfiguur is raarwrote:Wat is daar raar aan?wrote:t als je naar qlimax gaat dat je dan de duivel aanbidt.
ok die vat ik niet? of is het sarcastisch?wrote:Niks mis mee, het is toch een feit
Ik aanbid de duivel ook op feesten.wrote:ok die vat ik niet? of is het sarcastisch?wrote:Niks mis mee, het is toch een feit
It is a nice one, but a failed one, that's for sure!wrote:Oooooh, the irony...![]()
Rampant hypocrisy aside, I still think it is a nice experiment/attempt.
Daarom ook niet naar Qlimax gaanwrote:Een mindere van the pitcher eens een keertje...
En over die tekst tjaa...
Heb eens een keer gelezen dat als je naar qlimax gaat dat je dan de duivel aanbidt. Ik neem het dus met een flinke korrel zout
Iedereen die naar Qlimax gaat, is toch satanist?????wrote:Ik aanbid de duivel ook op feesten.wrote:ok die vat ik niet? of is het sarcastisch?wrote:Niks mis mee, het is toch een feit
Ja, en iedereen is racist, iedereen is kaal en iedereen zit aan de harddrugswrote:Iedereen die naar Qlimax gaat, is toch satanist?????wrote:Ik aanbid de duivel ook op feesten.
wrote:Ja, en iedereen is racist, iedereen is kaal en iedereen zit aan de harddrugswrote:Iedereen die naar Qlimax gaat, is toch satanist?????wrote:Ik aanbid de duivel ook op feesten.
O, dan zit ik toch verkeerd, want ik dacht dat echtwrote:Ja, en iedereen is racist, iedereen is kaal en iedereen zit aan de harddrugswrote:Iedereen die naar Qlimax gaat, is toch satanist?????wrote:Ik aanbid de duivel ook op feesten.
Okay, that's kool.wrote:It is a nice one, but a failed one, that's for sure!wrote:Oooooh, the irony...![]()
Rampant hypocrisy aside, I still think it is a nice experiment/attempt.
If you seem to like this, you like the most crappiest songs in every music class on earth..