Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

The Pitcher - Control (D-Verze Kick Edit)

Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Artiest: The Pitcher

Track(s): Control (D-Verze Kick Edit)

Sample/video: View on Facebook

Bron: Facebook
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Mannen van D-verze altijd prima maar als 1 plaat geen kick edit kan gebruiken is het Control wel...vind ik persoonlijk echt een van de dikste kicks die er bestaan.

En dan is deze kick nog een goeie!
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Sluit me aan bij Civil, deze track heeft geen kick edit nodig.
Als je alleen een kick edit maakt kan je in mij ogen gewoon beter van deze track afblijven
Artiest
629 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ben het volkomen met jullie eens dat er een hele dikke kick in het orgineel zit, alleen die kick past niet echt in moderne setjes terwijl de melodie dat prima doet :) Dit was trouwens echt een half uurtje werk en er staat niet voor niets "Hmm, yes or no...?" in de omschrijving, gaan nog even kijken wat we hier mee gaan doen :)
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Darycka wrote:Ben het volkomen met jullie eens dat er een hele dikke kick in het orgineel zit, alleen die kick past niet echt in moderne setjes terwijl de melodie dat prima doet :) Dit was trouwens echt een half uurtje werk en er staat niet voor niets "Hmm, yes or no...?" in de omschrijving, gaan nog even kijken wat we hier mee gaan doen :)
Ik bedoel het ook totaal niet om "af te zeiken" ik weet dat het met een knipoog is :thumbup: zo'n edit draaien is altijd erg leuk maar ik ben het er niet mee eens dat die niet in moderne setjes zou passen :cool: