Zou het zelf niet beter kunnen verwoorden..wrote:Ik vind dit echt verschrikkelijkOntzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Who I Wanna Be (Original Edit)
- 02Who I Wanna Be (Original Mix)
Exact dit.wrote:Ik vind dit echt verschrikkelijkOntzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....
Daar hebben we dus tegenwoordig ook niks aan. Zowel The Pitcher als de Donkey Rollers zijn geen schim meer van wat ze vroeger waren en als je dit vergelijkt met het overige werk van Michel Pollen voor 2010/2011 dan vraag je je toch echt af hoe het mogelijk is dat er tegenwoordig alleen maar saaie shit uit zn studio komt. Juist hij had de gave dat hij fantastische melodieën kon maken, en dan echt de ene na de andere...wrote:Geproduceerd door Michel Pollen
Dit. Heel erg jammer dit.wrote:waar zijn de platen zoals Serenity, Smack, Mad Killer, Burn It en Another Day Of My Life??
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Verschrikkelijk.
Beter vraag je je af. waar is michel pollen die voor luc produced.wrote:waar zijn de platen zoals Serenity, Smack, Mad Killer, Burn It en Another Day Of My Life??
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
Niks aan
Waar zijn tracks zoals, Serenity en Savor Time
precies ditwrote:Ik vind dit echt verschrikkelijkOntzettend slappe kicks, verschrikkelijke schreeuwvocalen, ellenlange break, saaie melodie, geen drive, geen gevoel, geen sfeer.....
tja ik blijf hopen dat er nog platen van hem komen ala smack album
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
Hoop ik ook maar zal wel niet of er moet een wonder komenwrote:tja ik blijf hopen dat er nog platen van hem komen ala smack album