Album where art thou 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 17 tracks
The Machine - Substantial Machinery Album (SYS-XCD-002)
- Label
- Sys-X
- Catalogue number
- SYS-XCD-002
- 01The Machine Feat. Ellie - Alive
- 02The Machine & Ryfle - Trashin'
- 03Jack Nicholls & Andy Mason - Baptism Of Fire (The Machine Remix)
- 04The Machine & DJ Thera - It Is This Feeling
- 05Initialize
- 06Place Of Terror (Crypsis Remix)
- 07The Machine & Mindcontroller Feat. Evrae Altana - The Dead Walk
- 08Mosquito
- 09Awesome Frequency
- 10The Machine & Kodex - Difficult
- 11The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
- 12Fire & Ice
- 13The Machine & Sasha F - Restore Balance
- 14No Time To Waste
- 15Audiobot (B-Front Remix)
- 16The Machine & Alphaverb - Enjoy
- 17The Machine Feat. Evrae Altana - Endure The Moment
Vandaag voor het eerst alle previews gecheckt, omdat het album toch vandaag uitkomt (hoop ik).
Maar man man, wat zitten hier een schitterende tracks tussen zeg. Vind ze allemaal vet behalve die Baptism of Fire remix en Place of Terror remix.
Mosquito is een meesterwerk. Ontzettend jammer dat het album niet fysiek uitkomt.
Maar man man, wat zitten hier een schitterende tracks tussen zeg. Vind ze allemaal vet behalve die Baptism of Fire remix en Place of Terror remix.
Mosquito is een meesterwerk. Ontzettend jammer dat het album niet fysiek uitkomt.
Heel misschien vanavond nog wel een leuk berichtje van The Machine @ TMS over een gelimiteerd aantal CD's die verkocht/ weggegeven worden (á la Radical Redemption). Oooh wat hoop ik daar op zeg 
Bij The Machine op Wish???wrote:Heel misschien vanavond nog wel een leuk berichtje van The Machine @ TMS over een gelimiteerd aantal CD's die verkocht/ weggegeven worden (á la Radical Redemption). Oooh wat hoop ik daar op zeg
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
komt er nog wat van? 
wrote:komt er nog wat van?
ik hoop van wel,
hopelijk is het niet uitgesteld
Dan ga ik me daar een partijtje de gier uithangen johwrote:Bij The Machine op Wish???wrote:Heel misschien vanavond nog wel een leuk berichtje van The Machine @ TMS over een gelimiteerd aantal CD's die verkocht/ weggegeven worden (á la Radical Redemption). Oooh wat hoop ik daar op zeg
In Hardtraxx Formatie naar voren:wrote:Dan ga ik me daar een partijtje de gier uithangen johwrote:Bij The Machine op Wish???wrote:Heel misschien vanavond nog wel een leuk berichtje van The Machine @ TMS over een gelimiteerd aantal CD's die verkocht/ weggegeven worden (á la Radical Redemption). Oooh wat hoop ik daar op zeg

ik wil hem fysiek godver. ik neem een machinegeweer mee naar wish als het echt zo is.
wrote:ik wil hem fysiek godver. ik neem m'n vader mee naar wish als het echt zo is.
Laat hem nou eerst maar digitaal verschijnen vandaag.wrote:wrote:ik wil hem fysiek godver. ik neem m'n vader mee naar wish als het echt zo is.
Ja schiet gvd ook niet op. P-stylez, wanneer komt die nou eens? Jij bent altijd wel betrouwbaar met dat soort informatie.
Denk dat die uitgesteld wordt omdat The Machine nog aan het Hard Bass anthem bezig is.
Het is uitgesteld. Albumtitel lijkt te veel op The Prophet
Dat was dus niet serieus.. had niet verwacht dat uitgerekend jij daar zou intrappen..wrote:13:37 leuk, refreshen rond die tijd dan maar.wrote:komt om 13:37
wrote:Denk dat die uitgesteld wordt omdat The Machine nog aan het Hard Bass anthem bezig is.
Dat 'was niet serieus' excuus kennen we nu wel. Even met wat nieuws komen Pstillio.
Maar everything starts/everything changes was ook pas online rond 20.00.. misschien na zijn 2 uur set in the maghic show?
wrote:Dat 'was niet serieus' excuus kennen we nu wel. Even met wat nieuws komen Pstillio.
Die release was er al om 14:00 uur. Nog vroeger zelfs aangezien de comments op 1gabba al geplaatst werden om 10:00 uur.wrote:Maar everything starts/everything changes was ook pas online rond 20.00.. misschien na zijn 2 uur set in the maghic show?
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022

Endure The Moment & Mosquito
Vooral Mosquito, live is die track echt heerlijk!
Vooral Mosquito, live is die track echt heerlijk!
-
XHardtraxxer
- 221 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Is ie er nu nog niet :O?
gr
gr