Trashin'
Mosquito
Audiobot Remix
Toch wel de uitschieters voor mij.
Mosquito
Audiobot Remix
Toch wel de uitschieters voor mij.
Ditwrote:Had even m'n twijfels maar na deze previews ben ik er van overtuigd dat dit toch gewoon een gruwelijk album is
Ik sluit me hier bij aan, zitten een paar tracks tussen die me goed kippenvel gevenwrote:Ditwrote:Had even m'n twijfels maar na deze previews ben ik er van overtuigd dat dit toch gewoon een gruwelijk album is![]()
Word aangeschaft!
+1. Echt ongelofelijk vetwrote:The Dead Walk wordt denk ik m'n favoriet van het album. Wat een zwaar dikke track zeg![]()
Er is niks gezegd over een fysiek album waarschijnlijk word het dus een Digitaal albumwrote:Komt er nog een persbericht over de verkoop ofzo?
Ja, maar zie ook nog niks klaarstaan op Juno etc.wrote:Er is niks gezegd over een fysiek album waarschijnlijk word het dus een Digitaal albumwrote:Komt er nog een persbericht over de verkoop ofzo?
mmm... ik vond het sowieso raar dat er zo weinig promotie is bij een album meestal worden albums al maanden van te voren gepromoot. Hij zal wel in een keer alles full op juno komen te staan op 6 juniwrote:Ja, maar zie ook nog niks klaarstaan op Juno etc.wrote:Er is niks gezegd over een fysiek album waarschijnlijk word het dus een Digitaal albumwrote:Komt er nog een persbericht over de verkoop ofzo?
Tjaa... Het is ook wel weer zo dat er al een Prologue is uitgebracht en het is raar om die 2x uit te brengen.wrote:Kan best allemaal. Zag wel een comment van Thera waarin die het had over de digitale release's dus ze komen niet full op het album denk ik. Laat me wel verassen maandag.