Bass Chaserz en Deni & Chaser nogwrote:Dikke plaat!
Is dit dan trouwens de doodsteek van Sys-X? Behalve High Voltage (die zelden released) is er volgens mij niemand meer bij dat label.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Rollin'YouTube
Source: digitalmusic.info
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Zag pas een bericht dat Caine nu op Sys-X zit geloof ik.
Die mid is echt om te janken live. Wat een klote kicks zeg.
Climax is wel fantastisch.
Climax is wel fantastisch.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
+ Arboza & Asylumwrote:Bass Chaserz en Deni & Chaser nogwrote:Dikke plaat!
Is dit dan trouwens de doodsteek van Sys-X? Behalve High Voltage (die zelden released) is er volgens mij niemand meer bij dat label.
Die zijn laatst vertrokken volgens mij, las ik op Facebookwrote:+ Arboza & Asylumwrote:Bass Chaserz en Deni & Chaser nogwrote:Dikke plaat!
Jammer van dat dramatische intro, de climax is echt super dik! 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik vind de mid-intro wel leuk.
Over de climax is het al genoeg gezegd geweest; 
Last edited by Qlown on , edited 1 time in total.
Supertje The Machine vind ik laatste tijd ontzettend goed bezig,, 
Ik vind deze hele plaat vet! Die mid intro gaat het meer om de drive die erin verwerkt zit. Vind die kicks bij die sound net leuk. En dan die climax maakt het echt af 
Wat is deze plaat vies overrated zeg. Als hij nou zelf de kicks had gemaakt had hij hem best 2x mogen gebruiken (IMO) maar dit slaat nergens op. The machine maakt laatste tijd alleen maar kaas en ineens poept ie rollin uit zodat de raw liefhebbers hem ook niet vergeten. Verschrikkelijke kicks in de intro, verder een simpele screetch in de climax. Ook ik ben fan van die kick, maar had het gewoon gelaten bij DKOT.
-
B
wrote:Wat is deze plaat vies overrated zeg.
The Machine heeft me nog nooit weten te bekoren, maar deze track vind ik echt top. Tijd om het eens live te horen.
Kut kicks in de intro, kut vocals ook. Climax is wel heel vet maar die kicks heeft ie al vaker gebruikt en volgens mij zijn die ook niet eens helemaal door mzelf gemaakt. Nee, The Machine doet het voor mij ook niet meer na zijn album
Vannacht 3x live mogen aanschouwen, wat een bazenplaat.
-
A
wat een plaat
vind die kicks in de mid wel juist vet en origineel

-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Snap echt niet wat hier vet aan is.. intro kicks zijn vreselijk en de climax is ook zo saai als maar kan zijn 
precies dit.wrote:Wat is deze plaat vies overrated zeg. Als hij nou zelf de kicks had gemaakt had hij hem best 2x mogen gebruiken (IMO) maar dit slaat nergens op. The machine maakt laatste tijd alleen maar kaas en ineens poept ie rollin uit zodat de raw liefhebbers hem ook niet vergeten. Verschrikkelijke kicks in de intro, verder een simpele screetch in de climax. Ook ik ben fan van die kick, maar had het gewoon gelaten bij DKOT.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zo'n beetje de eerste plaat die in 2013 gereleased gaat worden meteen kanshebber voor TOTY
Wat een beestenplaat zeg, mid-intro vind ik in tegenstelling tot de meeste hier erg lekker, maar die climax is gewoon überbaas
Is hij een Transformer trouwens?
Hij zag er eerst heel anders uit toch? 
Wat een beestenplaat zeg, mid-intro vind ik in tegenstelling tot de meeste hier erg lekker, maar die climax is gewoon überbaas
Is hij een Transformer trouwens?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
2 januari is niet 2013 Tom.