Aardige plaat die Never Fall Asleep, maar om het nu een top 10 nummer van 2012 te noemen nee...
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- The Machine & Chris One - Never Fall AsleepYouTube
- Place Of Terror (Crypsis Remix)YouTube
- Audiobot (B-Front remix)YouTube
B-front remix gaat nog wel, andere 2 zijn echt doodsaai. 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Toen op Defqon 2011 Never Fall Asleep voor het eerst gedraaid werd dacht ik dat ik doodging zo vet. Kicks klinken nu niet zo heel hard en inderdaad, die 2e climax vond ik toen nog het vetste en die zit er nog niet bij nu.
Same. Toen ik deze voor het eerst live hoorde op Dreamfields.wrote:Weet nu al bijna zeker dat Never Fall Asleep in mijn top 10 van 2012 komt. Kan er maar geen genoeg van krijgen, en dan met name de 2e climax.
Domme actie van Sys-X om hem niet voor de release van de HB Compilatie te laten verschijnen.
Inderdaad, geen kans dat hij morgen komt?wrote:Domme actie van Sys-X om hem niet voor de release van de HB Compilatie te laten verschijnen.
Ja het zou kunnen maar tot nu toe kondigde Sys-X zijn releases altijd wel van tevoren aan.wrote:Inderdaad, geen kans dat hij morgen komt?wrote:Domme actie van Sys-X om hem niet voor de release van de HB Compilatie te laten verschijnen.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Never Fall Asleep is cker een vette track.
Audiobot remix is ook niet slecht, Place Of Terror doet me weinig.
Audiobot remix is ook niet slecht, Place Of Terror doet me weinig.
Ben Audiobot Remix ook gaan waarderen, en Never Fall Asleep is gewoon gruwelijk dik, die tweede climax
Alleen die van Crypsis vind ik echt een dramatische remix.
Alleen die van Crypsis vind ik echt een dramatische remix.
Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij kwamen Everything Starts/ Everything Changes ook onaangekondigd.wrote:Ja het zou kunnen maar tot nu toe kondigde Sys-X zijn releases altijd wel van tevoren aan.wrote:Inderdaad, geen kans dat hij morgen komt?wrote:Domme actie van Sys-X om hem niet voor de release van de HB Compilatie te laten verschijnen.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ja Everything Changes werd de dag van tevoren aangekondigd. En dat was slechts 30 dagen na de eerste keer draaien 
Nee die werden èèn dag van tevoren aangekodigd. Was èèn van de mooiste tweets die ik ooit gelezen had.wrote: Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij kwamen Everything Starts/ Everything Changes ook onaangekondigd.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
In mijn geheugen gegrift inderdaadwrote:Nee die werden èèn dag van tevoren aangekodigd. Was èèn van de mooiste tweets die ik ooit gelezen had.wrote: Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij kwamen Everything Starts/ Everything Changes ook onaangekondigd.
Nope, scene heeft er een release van gemaakt aangezien ze alle 3 full op de Hard Bass CD stonden.wrote:uit
wrote:Nope, scene heeft er een release van gemaakt aangezien ze alle 3 full op de Hard Bass CD stonden.wrote:uit
I.p.v. de download portals in de smiezen te houden kijkt men bij de scene om te zien of iets uit is.
So what, je gaat toch geen geld betalen voor een mp3tje als je hem gratis kunt downloaden en nog eerder ookwrote:wrote:Nope, scene heeft er een release van gemaakt aangezien ze alle 3 full op de Hard Bass CD stonden.wrote:uit![]()
I.p.v. de download portals in de smiezen te houden kijkt men bij de scene om te zien of iets uit is.
vin de titel ook wel toepasselijk, een proloog is meestal het begin van het verhaal. soort inleiding
dus zal dit ook wel zo wezen
place of terror remix nog niet gehoord, never fall asleep op loudness klonk lekker en de audiobot remix vind ik ook nog best prima 
Had gisteren moeten komen - jammerwrote:Komt maandag.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
een bazen release 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Mijn sub pakt de kicks van Never Fall Asleep niet lijkt het wel.. ach ja live gaat hij snoeihard.