Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
S
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Enthousiasme is gewekt, heeeel erg benieuwd hoe dit in HQ klinkt 
-
N
Dom filmpje. Anyhow, lijkt me een.. redelijke plaat. Wil m graag wat langer horen.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik vind het een toffe vid
Lekker plaatje inderdaad.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik moest lachen. Ben benieuwd ook.
die kat ook he lol
maar plaat klinkt veel belovend ! ben benieuwd naar de langere versie
maar plaat klinkt veel belovend ! ben benieuwd naar de langere versie
Deze stond hier al ergens... The Machine - TBA
Lijkt me alleen een andere versie... Vind de versie die hij op XX Raw draaide toch wel veel vetter
Lijkt me alleen een andere versie... Vind de versie die hij op XX Raw draaide toch wel veel vetter
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
klinkt veelbelovend 
Klinkt al best lekker. en haha die kat

Z'n kat is lievvv
Plaat klinkt van wat ik er van kan horen zeer goed!
Plaat klinkt van wat ik er van kan horen zeer goed!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Brok energie in de intro 
Wat is er met hem aan de hand.. Sinds het album heeft ie niks meer gemaakt wat me heeft kunnen boeien.
Different Kind Of Therapy?wrote:Wat is er met hem aan de hand.. Sinds het album heeft ie niks meer gemaakt wat me heeft kunnen boeien.
Oh ja natuurlijk. Zat alleen aan solo producties te denken.wrote:Different Kind Of Therapy?wrote:Wat is er met hem aan de hand.. Sinds het album heeft ie niks meer gemaakt wat me heeft kunnen boeien.
Hele lekkere sfeervolle track, love it 
Ja solo is die echt een drama geworden.wrote:Oh ja natuurlijk. Zat alleen aan solo producties te denken.wrote:Different Kind Of Therapy?wrote:Wat is er met hem aan de hand.. Sinds het album heeft ie niks meer gemaakt wat me heeft kunnen boeien.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Vanaf 00:31:30
http://www29.zippyshare.com/v/10566689/file.html
Heerlijke track.
http://www29.zippyshare.com/v/10566689/file.html
Heerlijke track.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Eens. Volgens mij releasen ze geen 1-trackers bij Sys-x en ik zou niet weten of hij er nog meer heeft.wrote:Mag wel eens gereleased worden
Sys-x 024 wordt een Reverser & Ripcord release. 25 zou dan wel een arboza release worden en 26 the machine denk ik.
Ik zie dat hij nu geboekt kan worden via The Magic Show
Zou dat betekenen dat hij binnenkort ook van label veranderd?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Nee, hij blijft bij Sys-x. Hij wil daardoor alleen meer boekingen krijgen als ik het goed begrijp.wrote:Ik zie dat hij nu geboekt kan worden via The Magic ShowZou dat betekenen dat hij binnenkort ook van label veranderd?
Das alleen maar beterwrote:Nee, hij blijft bij Sys-x. Hij wil daardoor alleen meer boekingen krijgen als ik het goed begrijp.wrote:Ik zie dat hij nu geboekt kan worden via The Magic ShowZou dat betekenen dat hij binnenkort ook van label veranderd?
Dit is echt een vette track! Sowieso is the machine een geweldige producer.