Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Klinkt niet slecht maar idd tis niet wat je van the machine zou verwachten, zijn punten van substantial machinery zijn wel stilaan op 
Brrrr, dit wordt mij net iets té mainstream voor The Machine zo op het eerste gehoor. Zijn sound dient daar niet echt voor mijns inziens. Hopen op wat hardere/early feel tracks binnenkort 
ja helemaal mee eens, af en toe een uitstapje is uiteraard z'n goedrecht, maar op dat album stonden zoveel beesten tracks, daar mag hij wmbt snel mee beginnenwrote:Klinkt niet slecht maar idd tis niet wat je van the machine zou verwachten, zijn punten van substantial machinery zijn wel stilaan op
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Fijne kick. best leuke track, maar idd te mainstream voor the Machine
Ik kan die vocals geen seconde uitstaan, irritante gospel achtige shit. Terwijl de climax best oke is, maar door die vocals zal ik hem nooit opzetten.
13/12, jammer. Aan dat plaatje te zien is hij sowieso flink bezig met een imago-verandering.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Inderdaad, heel erg jammer dit!wrote:13/12, jammer. Aan dat plaatje te zien is hij sowieso flink bezig met een imago-verandering.
zo 13 in een dozijn
arme Machine wat hebben ze met je gedaan.
ik baal hier gewoon oprecht van, natuurlijk hoef ik niet alles tof te vinden wat hij maakt, maar ik hoop echt niet dat dit de richting is die hij op wil gaan...
ik baal hier gewoon oprecht van, natuurlijk hoef ik niet alles tof te vinden wat hij maakt, maar ik hoop echt niet dat dit de richting is die hij op wil gaan...
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Als hij toch mainstream/melodieuze hardstyle gaat maken, dan kan hij beter met plaatjes a la Renaissance/Enjoy/Butterfly komen. Dit klinkt gewoon als een doorsnee mainstream plaat en The Machine kan veel beter dan dat.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kicks zijn oke.
Knappe kerel ook.
Knappe kerel ook.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Hij maakt dan ook de overstap naar Scantraxx
Hmm nee. Dit is niet veel aan. Kicks zijn niet middelmatig en de vocals zijn vervelend. De rest van de plaat doet me niets.
-
I
Ik kon hem niet afluisteren.. Van te voren hopend op een track a la State of Mind of Sound of the Machine en dan hoor je dit 
Jezus wat een kattengejank.
Die aangekoekte snares eronder maken het er niet veel beter op. Waar zijn de tijden van Sound of the Machine gebleven? Als hij zo doorgaat is dit opnieuw een artiest die ik kan afschrijven.
The Machine waar ben je mee bezig.. 
-
J
Daarvoor had hij leuke tracks. Een soort stijl waar deze track wel wat weg van heeft.wrote:Jezus wat een kattengejank.Die aangekoekte snares eronder maken het er niet veel beter op. Waar zijn de tijden van Sound of the Machine gebleven? Als hij zo doorgaat is dit opnieuw een artiest die ik kan afschrijven.
Ik vind dit wel oké klinken!
Sound of the Machine overigens ook erg dik destijds
Haha zet na deze eens green forest ofso op

Haha zet na deze eens green forest ofso op

-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Waar ik normaal helemaal niks met The Machine heb, vind ik dit juist best een vette track
.
Daarvoor was het amateuristisch nog. Kwaliteit sinds hij bij Sys-X zit ligt 10x hoger dan een Green Forest plaat.wrote:Daarvoor had hij leuke tracks. Een soort stijl waar deze track wel wat weg van heeft.wrote:Jezus wat een kattengejank.Die aangekoekte snares eronder maken het er niet veel beter op. Waar zijn de tijden van Sound of the Machine gebleven? Als hij zo doorgaat is dit opnieuw een artiest die ik kan afschrijven.
Ik vind dit wel oké klinken!
Sound of the Machine overigens ook erg dik destijds
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
waart is The Machine mee bezig?