Ik vind hem tot nu toe wel leuk klinken 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Dat stukje na de climax nog even
lekkere plaat hoor 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik vind hem wel erg lekker klinken hoor! 
dit klinkt best wel dik. wil hem graag in 320 horen, machine kicks 
-
I
Vind hem ook veel te chaotischwrote:wat een chaotische plaat, niks voor mij dit. eerste machine plaatje die me niks doet.
De kicks klinken hier niet echt geweldig in deze kwaliteit, hoop dat ze uiteindelijk wat meer tot hun recht komen. De rest klinkt namelijk echt heel vet.
-
MHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
jammer van de kick, maar eens afwachten op de hq 
Ik snap ook wel waarom ie zo chaotisch overkomt, zelfs de delays/reverbs zijn nu overcompressed waardoor die ineens gruwelijk naar voren komen 
Nou, gun ons een betere preview of op z'n minst een teaser dan! 
Dat is aan de heer M.A. Chine. Die is voor zover ik weet wel bezig met iets van een official preview te fixen.
Je kan natuurlijk ook gewoon zaterdag naar Masters of the Chapel komen
Je kan natuurlijk ook gewoon zaterdag naar Masters of the Chapel komen
Omdat je zo aandringt dan... hehewrote:Je kan natuurlijk ook gewoon zaterdag naar Masters of the Chapel komen
Track klinkt zo op het 1e gehoor zeker niet verkeerd. De vocals zitten overigens ook in D-Block & S-Te-Fan - Let Me Tell You
.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Doe dat dan ook nietwrote:Ik snap ook wel waarom ie zo chaotisch overkomt, zelfs de delays/reverbs zijn nu overcompressed waardoor die ineens gruwelijk naar voren komen
Maar zo te horen meer Machine invloeden als Thera invloeden?
Ben benieuwd naar een betere preview
Ik kan zeggen dat ie hq echt uitmuntend klinkt
maakt u zich geen zorgen!
Dat hoop ik dan, want behalve dat klinkt hij wel vet... maar kan hem idd pas bij een HQ goed beoordelen...wrote:Ik snap ook wel waarom ie zo chaotisch overkomt, zelfs de delays/reverbs zijn nu overcompressed waardoor die ineens gruwelijk naar voren komen
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Pieter je bent een superheld! 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Eerst vond ik hem 'teleurstellend' maar met de betere preview vind ik hem toch wel lekker
Leuke plaat
. Zit ook lekker veel drive in!
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel aan vind tot aan 2.57, wat een ontzettend vette sound is dat zeg.
Eerst vond ik hem wel oke, nu ik hem van de Loudness CD heb gehoord denk ik toch dat dit wel een toppertje is, mis wel iets wat ik even niet kan plaatsen, maar ik vind hem wel ongelovelijk dik!
Die kicks!
Die kicks!
Dat stukje na de climax is zo geweldig.
Mocht van mij wel wat langer doorgaan, maar op deze manier heeft het ook wel weer wat. Verder ook een heerlijke track! Ook heel mooi hoe je duidelijk van beide kanten invloeden hoort.
Last edited by Nando on 10 Apr 2012 11:47, edited 1 time in total.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dik! je hoort Thera + The Machine invloeden echt episch