Gadver die kerel of vrouw die de covers maakt heeft het echt in zich
Zalige photoshopper man 
Lekkere track zeg!
Zaterdagavond kopen!!wrote:@ Juno!
Dat vind ik dus juist niet! Vind de vocals lekker nergens op slaan en dat vind ik geweldigwrote:Die vocals verpesten het hele nummer
Daar heeft ie wel enig gelijk in, ik vind Channel KGB's een erg originele en verfrissende plaatwrote:TBY heeft ooit in een interview aangegeven dat ie de meeste onderwerpen van Hardstyle-nummers eentonig vond. Vandaar waarschijnlijk dat ie voor vocals kiest die totaal nergens over gaan.
+1 de tekst is erg vet, keer wat 'Fun'tekst, en de melodie is ook wel te doenwrote:Daar heeft ie wel enig gelijk in, ik vind Channel KGB's een erg originele en verfrissende plaatwrote:TBY heeft ooit in een interview aangegeven dat ie de meeste onderwerpen van Hardstyle-nummers eentonig vond. Vandaar waarschijnlijk dat ie voor vocals kiest die totaal nergens over gaan.
Helemaal mee eens Teknizion!wrote:Dat vind ik dus juist niet! Vind de vocals lekker nergens op slaan en dat vind ik geweldigwrote:Die vocals verpesten het hele nummer
me toowrote:Helemaal mee eens Teknizion!wrote:Dat vind ik dus juist niet! Vind de vocals lekker nergens op slaan en dat vind ik geweldigwrote:Die vocals verpesten het hele nummer