Dit nummer is zo bizar vet!
Op Defqon werd ik echt gek toen ik em hoorde!
Helemaal los
Op Defqon werd ik echt gek toen ik em hoorde!
Helemaal los
Source: sndcdn.com
Haha geniethunterzwrote:Man man wat wordt dit genieten in HQ
Het verveelt mij ook allemaal wat de laatste tijd bij The Machine, maar bij deze is dat anders.wrote:Snap de lovende reacties niet zo. Precies het zelfde trucje als machine z'n laatste paar tracks. Kick is me nu al gaan vervelen
wrote:Haha geniethunterzwrote:Man man wat wordt dit genieten in HQ
Orginele quote ging over een zatox plaat maar vond hem hier ook gepast.wrote:Als The Machine steeds met dezelfde elementen iets nieuws wil maken kan die beter met lego spelen.
Hetzelfde zou je dan over Delete kunnen zeggen.wrote:Orginele quote ging over een zatox plaat maar vond hem hier ook gepast.wrote:Als The Machine steeds met dezelfde elementen iets nieuws wil maken kan die beter met lego spelen.
Amenwrote: Hetzelfde zou je dan over Delete kunnen zeggen.
wrote:Amenwrote: Hetzelfde zou je dan over Delete kunnen zeggen.
Ik vind deze kick wel iets anders klinken dan de kicks van andere Machine tracks imo.wrote:Ik ben die kick zo spuugzat
Als ie al anders is is het een minimale aanpassing. Basis is nog steeds hetzelfde als in Rollin' en alle nummers van the Machine sindsdien. Echt bloedsaaiwrote:Ik vind deze kick wel iets anders klinken dan de kicks van andere Machine tracks imo.wrote:Ik ben die kick zo spuugzat
Weet het niet zeker te horen, toch maar afwachten op de officiele release denk ik :p
Klopt. Ben het hier ook helemaal met je eens trouwenswrote:Als ie al anders is is het een minimale aanpassing. Basis is nog steeds hetzelfde als in Rollin' en alle nummers van the Machine sindsdien. Echt bloedsaaiwrote:Ik vind deze kick wel iets anders klinken dan de kicks van andere Machine tracks imo.wrote:Ik ben die kick zo spuugzat
Weet het niet zeker te horen, toch maar afwachten op de officiele release denk ik :p
Tsja.. podcasts. :cwrote: gvd waarom moet er nou iemand er doorheen lullen op het vetste stuk
vind BPM te laag eigenlijk, deed me niet heel veel zo... in die set klinkt het 10x beter