vanaf 2.54

Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
The Geminizers & Delete - Evolve (TMS071)
- Label
- The Magic Show Records
- Catalogue number
- TMS071
- 01Evolve
- 02Evolve (Radio Mix)
Zooooo dan, fucking vet dit. Het stuk vanaf 1:15 
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Oude delete kicks 
Hele vette plaat
Onze delete weet echt altijd de gekste geluiden uit zijn hoed te toveren 
dit is toch een collab ?wrote:Hele vette plaatOnze delete weet echt altijd de gekste geluiden uit zijn hoed te toveren
Klopt idd, ik doel bij deze plaat en mijn opmerking meer op die typische Delete geluiden die ik weer hoorwrote:dit is toch een collab ?wrote:Hele vette plaatOnze delete weet echt altijd de gekste geluiden uit zijn hoed te toveren
Waarschijnlijk dus een The Magic Show release.wrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele vette plaat, laat maar komen op Decibel

Luister al dagen het einde van de XXlerator podcast voor deze. Zaterdag live gehoord op Decibel, ook echt een heerlijke plaat om in te mixen volgens mij.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Dikke plaat weer!!
Ik denk dat er een videoclip bij gemaakt word waardoor het langer duurtwrote:7 augustus: 'coming your way soon'
Lijkt mij eerder doordat er bij TMS een 're-branding' was voor het logo etc. zal in de komende weken wel komen
Dit is me toch ff vet.. jammer dat deze plaat al zolang in de wacht staat.
Oude Delete kicks zijn toch wel 1 van de vetste (naar mijn mening)
Oude Delete kicks zijn toch wel 1 van de vetste (naar mijn mening)
Proximity To Extinctionwrote:Oude Delete kicks zijn toch wel 1 van de vetste (naar mijn mening)
Ik ben heel slecht in kiezenwrote:Proximity To Extinctionwrote:Oude Delete kicks zijn toch wel 1 van de vetste (naar mijn mening)
-
B
Jup, vervelen echt nooitwrote:Ik ben heel slecht in kiezenwrote:Proximity To Extinctionwrote:Oude Delete kicks zijn toch wel 1 van de vetste (naar mijn mening)Maar Mutants, Formula 2012 en Syndrome kan ik de hele dag luisteren
vorigepagina staat exact dezelfde rip al (wel door mij geript enzowrote:View on SoundCloud