op de original kan je zo gigantisch hard op los gaan!
hoor die kick!!!
Remix is ook erg lekker!
hoor die kick!!!
Remix is ook erg lekker!
+1 niks aan toe te voegen,vorig jaar ook al zo,n heerlijk anthem en dit jaar gewoon weer!wrote:vindt de anthem juist top! een keer wat anders dan die standaart kicks van tegewoordig en melodietjes! lekker raggen op zo dikke plaat met lekkere oude sounds er in! heerlijk!wrote:+1wrote:original is gewoon langzame hardcore met een slechte bassline, digital punk rmx is wel lekekr :d
Kan nou verdomme helemaal niet meer wachten, beuken!wrote:Die Digital Punk remix is idd ook echt lekker
Dat heb ik de eerste keer luisteren ook altijd bij Zany en Beholder, pas als ik ze zo´n track een paar keer gehoord heb en de details oppik merk je pas hoe retegoed hun producties in elkaar zittenwrote:Mwah, dat gevoel heb ik in het begin altijd met Zany en Beholder-platen, maar dat valt uiteindelijk best mee. Op een beetje geluidsinstallatie knalt het iedereen omver..wrote:Vindt ze beide een beetje tegenvallen, A1 heeft een hoog beukgehalte, maar mist bas, of ligt dat aan mij?
Het zit wel goed in elkaar, maar ik kan het wel 1000x luisteren, maar uit die samples komt nauwelijks bas uit.wrote:Dat heb ik de eerste keer luisteren ook altijd bij Zany en Beholder, pas als ik ze zo´n track een paar keer gehoord heb en de details oppik merk je pas hoe retegoed hun producties in elkaar zittenwrote:Mwah, dat gevoel heb ik in het begin altijd met Zany en Beholder-platen, maar dat valt uiteindelijk best mee. Op een beetje geluidsinstallatie knalt het iedereen omver..wrote:Vindt ze beide een beetje tegenvallen, A1 heeft een hoog beukgehalte, maar mist bas, of ligt dat aan mij?
En youtube is ooknie echt chill....wrote:Edit: oh ik hoor t al, t zit tegen de minimum frequentie van mn subwoover aan.
Het zijn maar youtube-jes hewrote:de kick had nog wat harder gemogen bij de original mix,, daarom vind ik de remix zo lekker!!