Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Heerlijke plaat, jammer van die hoogste pitch
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Vind de pitch niet heel vervelend moet ik zeggenwrote:Heerlijke plaat, jammer van die hoogste pitch
-
A
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Hij maakt leuke platen, maar in nog niets heeft hij mij laten horen dat hij speciaal genoeg is
(om hem echt goed te maken of er uit te laten springen/ interessant te zijn).
Wel leuk op zich.
(om hem echt goed te maken of er uit te laten springen/ interessant te zijn).
Wel leuk op zich.
Wat mij opvalt is dat er de laatste tijd niets van hem gereleased wordt, terwijl hij best wel wat tracks afheeft.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
lekker plaatje
hou wel van dat anarchist stijltje
-
J
Dat komt omdat Scantraxx liever eerst al die scheit van de Atmozfears knaapjes released, en The Anarchist en Shockerz worden teruggehouden daardoor.wrote:Wat mij opvalt is dat er de laatste tijd niets van hem gereleased wordt, terwijl hij best wel wat tracks afheeft.
Net of Shockerz zo'n held iswrote:Dat komt omdat Scantraxx liever eerst al die scheit van de Atmozfears knaapjes released, en The Anarchist en Shockerz worden teruggehouden daardoor.wrote:Wat mij opvalt is dat er de laatste tijd niets van hem gereleased wordt, terwijl hij best wel wat tracks afheeft.
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Shockerz heeft 8 tracks helemaal klaarliggen. Scantraxx wil ze alleen niet releasen.
Waarom heeft scantraxx hem dan gehaald?
Ksnap ook niks van Scantraxx, kweet ook van Shockerz, The Anarchist & Arkaine dat ze genoeg tracks klaar hebben.. willen ze eerst Adrenalize & Atmozfears omhoog brengen? En dan focussen op de andere talenten ofzo
Zelfde verhaal voor Krusaders 
-
J
Ik vind dat wat Shockerz maakt beter klinken dan die scheit van Atmozfears, alsof hun versie van Cubase laxeermiddel gebruikt.
Ze gebruiken Fl studio.wrote:Ik vind dat wat Shockerz maakt beter klinken dan die scheit van Atmozfears, alsof hun versie van Cubase laxeermiddel gebruikt.
Heel vet eigenlijk, lekkere intro ook!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Krusaders zijn gestopt, toch?wrote:Zelfde verhaal voor Krusaders
OT: Heerlijke melodie.
-
J
Eentje van de Krusaders gaat verder, maar onder een andere naam dacht ik.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014