Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
lekkere kicks
heerlijk mainstream nummer 
-
TArtiest
- 52 posts member since 2012
- last seen Mar 2026
Ik ben verliefd denk ik. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heerlijk deuntje. 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
die melodie
vind dit echt meuk
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ik voel deze ook niet zo. Ik vraag me af of scantraxx dit wel wilt releasen gezien hun eisen soms 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
En de helft van de tracks die atmozfears & adrenalize maken welwrote:Ik voel deze ook niet zo. Ik vraag me af of scantraxx dit wel wilt releasen gezien hun eisen soms
dat is vaak nog grotere bagger
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Je begrijpt me denk ik niet. Die tracks hebben handsup melodieen. Dat is wat scantraxx graag wilt releasen. Dit is wel wat anders dan de standaard scantraxx releases van de laatste tijd.wrote:En de helft van (?) de tracks die atmozfears & adrenalize maken welwrote:Ik voel deze ook niet zo. Ik vraag me af of scantraxx dit wel wilt releasen gezien hun eisen soms
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Zoveel anders VIND IK het niet, maar ik begrijp waar je op doelt.wrote:Je begrijpt me denk ik niet. Die tracks hebben handsup melodieen. Dat is wat scantraxx graag wilt releasen. Dit is wel wat anders dan de standaard scantraxx releases van de laatste tijd.wrote:En de helft van (?) de tracks die atmozfears & adrenalize maken welwrote:Ik voel deze ook niet zo. Ik vraag me af of scantraxx dit wel wilt releasen gezien hun eisen soms
Battlescarz/Outrageous was ook veruit de beste release. Vind dit zeker niet onaardig klinken
Maar komt nog niet eens in de buurt van radical thing & do
What i can't do laat staan battlescarz
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Zit m al dagen te luisteren nu dus bump m ff... Wat een bot simplistisch nummer!! Hoop m snel live een keer te horen 
Intro kicks lekker ! heerlijke zuivere bass
Melodie synts beetje jammer dan weer xD ook bij het pitchen rolt het nog niet lekker vind ik
Melodie synts beetje jammer dan weer xD ook bij het pitchen rolt het nog niet lekker vind ik
-
I
The anarchist heeft me nog nooit echt weten te overtuigen..
vind hem niet echt mainstreamwrote:lekkere kicksheerlijk mainstream nummer
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Na The Skreetch heeft ie me eigenlijk niet heel erg meer weten te boeien, helaas. 
Haha deuntje doet me denken aan Pokemon, wel lekker trackie!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Best vreemd nummer, maar op een of andere manier bevalt het me wel 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dit is echt een heerlijke plaat! hoop dat hier snel iets mee gaat gebeuren!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Heb me vandaag wat verdiept in The Anarchist, maar wat een goede producer is dit!
Van mij mag hij naar een label die wat sneller platen uitbrengen, want deze gozer kan bijna een album uitbrengen, zoveel tracks heeft hij inmiddels al klaar staan.
Van mij mag hij naar een label die wat sneller platen uitbrengen, want deze gozer kan bijna een album uitbrengen, zoveel tracks heeft hij inmiddels al klaar staan.