HS Single

The Anarchist - Do What I Can't Do

R
Hardtraxxer
last seen Dec 2015 953 postssince 2009
robinD wrote:Mwa Outrageous en Battlescarz vind ik beter
Dit =).
T
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026 2,257 postssince 2011
Cruelty wrote:Niet speciaal en ik haat de vocals. Niet vragen waarom :P
:thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago 7,211 postssince 2009
Hij knipt z'n vocals soms echt raar. In Outrageouz ook al. Vond de Battlescarz/Outrageouz release nog wel vet om thuis te luisteren (Outrageouz kwam gisteren live nogal zwak over, kicks waren niet lekker), maar deze vind ik best saai.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025 17,991 postssince 2010
PNXRMX wrote:Hij knipt z'n vocals soms echt raar. In Outrageouz ook al. Vond de Battlescarz/Outrageouz release nog wel vet om thuis te luisteren (Outrageouz kwam gisteren live nogal zwak over, kicks waren niet lekker), maar deze vind ik best saai.
Dan wil je niet weten hoe Battlescarz live overkomt.
Werkelijk een drama. Is me nog steeds een raadsel waarom die kicks van de HWS-versie er niet meer in zitten :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020 4,894 postssince 2010
Daveytl wrote:
PNXRMX wrote:Hij knipt z'n vocals soms echt raar. In Outrageouz ook al. Vond de Battlescarz/Outrageouz release nog wel vet om thuis te luisteren (Outrageouz kwam gisteren live nogal zwak over, kicks waren niet lekker), maar deze vind ik best saai.
Werkelijk een drama. Is me nog steeds een raadsel waarom die kicks van de HWS-versie er niet meer in zitten :cry:
Hij tekende bij Scantraxx en toen zei ome Dof dat de kicks toegankelijker moeten zijn is nog steeds mijn consperecytheorie!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025 17,991 postssince 2010
Maximum wrote:
Daveytl wrote:
Hij tekende bij Scantraxx en toen zei ome Dof dat de kicks toegankelijker moeten zijn is nog steeds mijn consperecytheorie!
Denk het niet. Lijkt me dat hij dat gewoon zelf heeft gedaan.
Hardtraxxer
last seen Jan 2015 235 postssince 2010
Vind hem veel op Astral lijken van NC :/
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2015 1,008 postssince 2010
Verslavende vocals, zitten al de hele dag in m'n hoofd. Track op zich is wel lekker, niet heel veel speciaals.
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014 2,832 postssince 2011
CATID bekend:

View on YouTube
U
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026 1,518 postssince 2011
HEERLIJK! :thumbsup:

Released

Active topics in Tracks

Moderators