Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

The Anarchist - Battlescarz / Outrageous (SCAN062)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCAN062
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
TiMOTHYb wrote:Wat een verschrikkelijk spuugplaat is Battlescarz geworden, opeens een 13 in een dozijn ala Psyko Punkz met een nog vervelender pitchende kick. Op een gegeven moment is hij gewoon weer helemaal weg (als je hem thuis luistert).

Stuur die gozer gewoon een mailtje waarom ze dat gedaan hebben. Doodzonde.
Er mogen van Dov niet te harde kicks in de tracks zitten die ze bij Scantraxx releasen ;) . Dat is de reden dat bij een aantal tracks de kicks gewijzigd zijn de afgelopen tijd voordat ze gereleased werden.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Bron?
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013
Jolle wrote:Bron?
Als ik je de bron geef krijgt diegene er misschien gezeur mee ;) . Dus die hou ik voor me. Ik weet in ieder geval dat het bij Bass Modulators gebeurd is en bij Wasted Penguinz, dus het zal hier ook vast wel het geval zijn.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Godsamme! Als dat waar is, is dat dus de reden dat Crea Diem zo'n zaadplaat is geworden. Die was vet! Nou ja, zonder bronspecificatie is het speculatie (tenzij je journalist bent, dan gelooft iedereen je), dus laten we hopen dat het niet waar is.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Is de enigste logische (vanuit hun oogpunt) verklaring denk?
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013
Meph0 wrote:Godsamme! Als dat waar is, is dat dus de reden dat Crea Diem zo'n zaadplaat is geworden.
Dat is inderdaad de plaat die volgens Dov te harde kicks had en waardoor ze die moesten veranderen.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
@ Hardstyle.com!
X
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Dec 2016
vind battlescarz echt niet meer lekker klinke door die kick :(

fucking outrageous!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Is al veel langer bekend, Stay Alive & Crea Diem van Wasted Pinguinz hebben daarom ook een andere kick gekregen. Als dov het te hard vind, moet het softer, of hij veranderd het zelf in eigen kick. Of je ht nou wilt of niet :)

en dat nr van Bass Modulators - Music is My Life.. had eerst ook hardere kick.

Nu ligt onder al die plaatjes een Dov kick.
Last edited by Soulless on 03 Oct 2011 11:35, edited 1 time in total.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
p-stylez wrote:
Is al veel langer bekend, Stay Alive & Crea Diem van Wasted Pinguinz hebben daarom ook een andere kick gekregen. Als dov het te hard vind, moet het softer, of hij veranderd het zelf in eigen kick. Of je ht nou wilt of niet :)
Stay Alive niet hoor ;)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Sorry maar dan heb je als artiest echt totaal geen ruggengraat. Je maakt een track omdat je hem mooi vindt, dan laat je hem vervolgens niet veranderen door andere omdat die toevallig iets te hard is.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
IDD, had hem dan lekker gereleased op A2, wat eigenlijk de bedoeling was.. waarom perse op Scantraxx? Scantraxx is laatste tijd toch een poeplabel.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Festuca wrote:
p-stylez wrote:
Stay Alive niet hoor ;)
Kan me herrineren dat die eerst een andere kick had?
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
it's all about the money
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Dakpan wrote:Sorry maar dan heb je als artiest echt totaal geen ruggengraat. Je maakt een track omdat je hem mooi vindt, dan laat je hem vervolgens niet veranderen door andere omdat die toevallig iets te hard is.
Ik denk dat op zo'n moment het puur als feedback gegeven wordt en feedback van een persoon als The Prophet daar luister je natuurlijk heel snel naar.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als je het doet om de hitjes wel ja.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Oxbow wrote:Had nog de Battlescarz uit HWS podcast in m'n hoofd. De kicks in deze preview zijn echt waardeloos inderdaad. zooo zonde :thumbdown:
dit dus
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Lekkere release dit :)
N
Hardtraxx Newbie
43 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Vind het echt doodzonde van Battlescarz.. Echt jammer!
J
n3liss wrote:Vind het echt doodzonde van Battlescarz.. Echt jammer!
Prophet verkracht nummers door kicks te laten veranderen, terwijl ze eige tracks zelf het toppunt zijn, rare flippo.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Alsof The Prophet daar direct mee te maken heeft, misschien laat hij dit ook door anderen doen, aannames, aannames.
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Heb hem gisteren via itunes gekocht, zet ik battlescarz op: "ah nee"

Wat jammer van de kicks, maar dat is al 100x gezegd ja..

Outrageous heerlijk plaatje :)
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lyst wrote:Als je het doet om de hitjes wel ja.
Nee, vanwege de gigantische muzikale kennis van de man die al jaren mee draait. Ik luister eerder naar Dov dan heel hardtraxx bij elkaar kan ik je vertellen >.<
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Waarom? Je maakt de kicks toch zo, zodat je ze zelf mooi vind? Het enige wat Dov zou doen als dit waar is, is jouw smaak negeren en het aanpassen zodat het hapklaar is voor de massa. Als Dov zoveel verstand had van goede kicks, had hij ze zelf al wel gemaakt :whistle: :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Volgens mij snap jij het nut van feedback op zo'n moment dan niet helemaal :P Hij noemt waarschijnlijk de kick dan op als verbeter punt omdat hij te hard gaat of staat, of niet bij de track past etc. Ik luister ook eerder naar Arjen Robben die me verteld hoe ik een bal aan moet nemen dan dat ik maar gewoon wat doe of luister naar 30 mensen langs de kant die staan te kijken toch :P