Haha, maar ik vind dit helemaal niets, Tuneboy gaat uitstekend daarintegen.wrote:Mol je moet die pilletjes niet doordeweeks gebruiken
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Technoboy - We Need Protection / Catfight (TTC062)
- Label
- Titanic Records
- Catalogue number
- TTC062
- We Need ProtectionYouTube
- We Need A DubYouTube
- CatfightYouTube
Source: technoboy.it
Ben het hierniet mee eens, ik vind dat hij nog altijd top platen maakt.. Lekkere plaatjes en altijd een goeie melodie, Deze break is gewoon te lang, maar daar heeft ie echt wel een edit voor, maar zo lang hij zijn eigen ding blijft doen, is er tenminste wat variatie in de hardstyle van nuwrote:Vind ik dan, na zijn xqlusive gingen zijn producties in mijn ogen bergafwaards.wrote:Want? Technoboy concentreert zich nu vooral op andere gebieden dan alleen op NL/Q.wrote:Technoboy heeft zn tijd gehad...
Zijn nummers blijven toch wel iets vets hebben. Deze is persoonlijk wel 1 van de minderen, maar wie weet groeit hij nog wel wat.
Vind We Need Protection thuis opzich wel lekker wegluisteren, live lijkt me er alleen geen flikker aan 
Helemaal mee eens!wrote:Vind We Need Protection thuis opzich wel lekker wegluisteren, live lijkt me er alleen geen flikker aan
eigenlijk net als de meeste technoboy nummers
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
benieuwd of deze titanic releases nog gaan uitkomen
SAIFAM NEWS SOON
SAIFAM NEWS SOON
Vind het wel een lekker plaatje, de break is wat aan de lange kant idd maar hij luisterd prima weg hoor
Technoboy is gewoon iemand die standaart goed is niet meer en niet minder 
Zodra het een release is met We Need Protection derop, mag ie van mij de afvalbak in... Wat een kutnummer!
-
M
Vind de melodie wel lekker maar die intro... echt niets voor mij 
TBY is echt een van de weinige DJ's waar ik van denk dat ie gewoon moet nokken, en beter gewoon aan de gang kan gaan met het opleiden van de jongere talenten... The Prophet kan nog wel is lekker uit de hoek komen, maar met dingen als dit, en het mixwerk wat eigenlijk niks meer voorsteld van TBY, heb ik nu toch wel t idee dat ie er beter gewoon mee kan nokken...
Vind er persoonlijk ook niks aan. Niet echt het nummer waar je los op kunt gaan.
Leuk dat hij experimenteert, maar mij doet het niets deze keer 
-
G
+1wrote:Leuk dat hij experimenteert, maar mij doet het niets deze keer
-
O
- 1 posts member since 2010
- last seen Oct 2010
Jammer dit.. De plaat komt erg traag op gang!! Daarna is ie opzich wel lekker. Jammer, want hij kan veel beter!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
A la Undersound. Energie zit er wel in!
Break is inderdaad te lang, melo is wel lekker.
B kant klinkt inderdaad wel redelijk, moet de HQ eerst is horen.
B kant klinkt inderdaad wel redelijk, moet de HQ eerst is horen.
Echt een waardeloze release dit. Catfight is haast net zo slecht als We Need Protection. Ontzettend zonde...
klinkt nogal kut dit
technoboy op inqontrol was
en zn nummers ook, maar DIT is baggert
catfight daar in tegen
ging ik behoorlijk op los bij qbassse
technoboy op inqontrol was
catfight daar in tegen
Gewoon een kutrelease... Echt, die break van We Need Protection...