Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Promise Me 2.0 uhm, but nice 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kicks in de intro gaan nog wel, maar dan komt kattengejank, een saaie lange break en een nog saaiere climax.
Intro klinkt lekker, kicks zijn in orde. Break en vocalen vind ik helemaal niks aan. Climax vind ik, op de kicks na, wel lekker klinken zeg.
Ik hoop dat ze (lees Tuneboy) ooit nog een plaat maken ala Countdown.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:Midintro gaat nog wel, maar dan komt kattengejank, een saaie lange break en een nog saaiere climax.
Vind hem wel goed eigenlijk. Vocal zijn een beetje kak, lijkt af en toe wel vals te gaan ongeveer. Lekkere melodie wel, fijn sfeertje.
intro is wel lekker, Dat kick
wel een handje clap break trouwens, en de climax synths zijn zeer te herkennen van Promise me. Toch had ik gehoopt dat die climax wel meer plots kwam zoals in promise me :p
Zonde van die climaxsynth, de rest is echt om te huilen.
Lekker hoor! Ik mis in de vocal alleen wel de voor het origineel zo karakteristieke "my name is Luka" 
-
J
GE-WEL-DIG

Nee ik vind dit helemaal niks. Het is gewoon saai. Die kicks zijn om te huilen. En dan ook nog zo'n lange break.
Weer een nieuwe waar geen hol aan is.
waardeloze sounds, waardeloze break en waardeloze kicks.. Nee dankje.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Weinig aan..wrote:Promise Me 2.0
Best lekker
en wat wizzy al zei klopt wel een beetje. zelfde synth in de climax dan promise me. het is nou niet een allerdaagse synth vandaar dat het best zonde is.