Ik zeg alleen dat typisch SAIFAM juist steeds minder typisch wordt, waar het vroeger echt een eigen sound had. En ik zei meer standaard mainstream, niet meer mainstream. Het wordt allemaal steeds meer 13 in een dozijn meuk.wrote:Hoe Saifam de laatste tijd is daarbij past deze track precies in het rijtje. Dat Saifam meer mainstream wordt is logisch aangezien bijna de hele hardstyle scene steeds meer de mainstream kant op schuift. Toch vindt ik dat je duidelijk hoort dat het van Saifam is. Lekkere Tuneboy melodie. Hoewel de break van mij niet op deze manier had gehoeven.wrote:Vind je? Ik vind juist dat SAIFAM hun typische sound meer en meer verliest en steeds meer standaard mainstream wordt.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Technoboy, Tuneboy & Ellie - Promise Me (TTC088??)
- Label
- Titanic Records
- Catalogue number
- TTC 088
- 01Promise Me (Extended)
- 02Promise Me (Radio Edit)
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Niet verkeerd hoor! 
Nieuw dieptepunt van TNT wat mij betreft..
-
HHardtraxxer
- 61 posts member since 2008
- last seen Mar 2013
heerlijke euphorishe track 
²wrote:Nieuw dieptepunt van TNT wat mij betreft..
Verschrikkelijk saai nummer dit zeg 
Echt een waardeloze break...
Standaard mid-intro, niet veel mis mee.
Climax daarentegen vind ik echt heel vet. Zeer verhalende melodie, wat ik gusta.
Cutje maken --> Heerlijke plaat.
Standaard mid-intro, niet veel mis mee.
Climax daarentegen vind ik echt heel vet. Zeer verhalende melodie, wat ik gusta.
Cutje maken --> Heerlijke plaat.
Het ligt er ook maar net aan vanaf wanneer je SAIFAM plaatjes bent begonnen met luisteren, Echter geef ik je hier wel gelijk in Lyst... de "oude" SAIFAM sound is steeds verder te zoekenwrote:Ik zeg alleen dat typisch SAIFAM juist steeds minder typisch wordt, waar het vroeger echt een eigen sound had. En ik zei meer standaard mainstream, niet meer mainstream. Het wordt allemaal steeds meer 13 in een dozijn meuk.wrote:Hoe Saifam de laatste tijd is daarbij past deze track precies in het rijtje. Dat Saifam meer mainstream wordt is logisch aangezien bijna de hele hardstyle scene steeds meer de mainstream kant op schuift. Toch vindt ik dat je duidelijk hoort dat het van Saifam is. Lekkere Tuneboy melodie. Hoewel de break van mij niet op deze manier had gehoeven.wrote:Vind je? Ik vind juist dat SAIFAM hun typische sound meer en meer verliest en steeds meer standaard mainstream wordt.
Edit: Heb trouwens met A-lusion precies hetzelfde gevoel
Tijdje niet geluisterd en ben meteen weer verliefd op die climax. Wat een lekker nummer!
Exact dit.wrote:Tijdje niet geluisterd en ben meteen weer verliefd op die climax. Wat een lekker nummer!
Overigens had die break van mij ook niet zo lang en cliché hoeven zijn, maar die climax maakt gewoon alles goed.wrote:Exact dit.wrote:Tijdje niet geluisterd en ben meteen weer verliefd op die climax. Wat een lekker nummer!
Prima nummertje. Vind dit absoluut geen 13 in een dozijn mainstream plaat. Zit echt zon verliefd sfeertje in deze track, met een heel vrouwelijk tintje. Kom ik niet heel vaak tegen moet ik zeggen.
Opnieuw, exact dit.wrote:Overigens had die break van mij ook niet zo lang en cliché hoeven zijn, maar die climax maakt gewoon alles goed.
dat album van hun was buiten de kick en leads om van. hmm 25 samples daar moeten we het album van maken
1 pot nat, maar toch respecteer ik alles wat iedereen maakt 
wrote:dat album van hun was buiten de kick sn leads om van.
http://www.nti.nl/studeren-bij-het-nti/inschrijven.aspxwrote:dat album van hun was buiten de kick en leads om van. hmm 25 samples daar moeten we het album van maken1 pot nat, maar toch respecteer ik alles wat iedereen maakt
Vind dit toch een zeer geslaagde track, staat hier regelmatig aan :-)
-
FHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2010
- last seen Nov 2015
Wow dat stukje na de break kan ik wel duizend keer achter elkaar luisteren. Straalt veel positieve energie uit 
Grote misser dit van TNT, vind er echt niets aan 
Break is niet mijn ding, origineel vind ik ook niks
Climax daarentegen is fantastisch
Climax daarentegen is fantastisch
Je kan zelf ook wel een opleidingkie gebruiken als je die zin niet kan ontrafelenwrote:http://www.nti.nl/studeren-bij-het-nti/inschrijven.aspxwrote:dat album van hun was buiten de kick en leads om van. hmm 25 samples daar moeten we het album van maken1 pot nat, maar toch respecteer ik alles wat iedereen maakt
Yep, een instrumental mix zou niet misstaan.wrote:Zonder vocalen, lekker plaatje!