Hmmjah. Zoals ik eerder ook al zei; afgezien van de intro, is de remix vrijwel identiek aan het origineel. Het is eerder een edit.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
I
Als ik hem bij die rip hoor vind ik het ineens echt geen toegevoegde waarde hebben
dacht dat er wel een lekkere drive in zat, maar valt vies tegen!
-
A
Lekker fris toch?wrote:Hmmjah. Zoals ik eerder ook al zei; afgezien van de intro, is de remix vrijwel identiek aan het origineel. Het is eerder een edit.
-
N
Ja chill laten we een van de meest overplayed nummertjes opnieuw uitbrengen. In/outro is wel verbeterd, daarnietvan. Nog steeds kaasbreak, kaasmelodie.
T origineel haalde het zelfs bij mij in de lokale kroeg, nou dan laat maar zitten....
T origineel haalde het zelfs bij mij in de lokale kroeg, nou dan laat maar zitten....
geen ellendig hoge pitch. wel cheasy inderdaad, maar dit is in ieder geval beter dan wat onze lieve waverider afgelopen tijd gemaakt heeft.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ook dit is weer zo'n rage. Zogenaamd een remix maken oftewel een nieuw intro en 2 tonen veranderen en poef! Daar heb je je remix 
Ik heb het gevoel alsof dit 2 compleet van elkaar losstaande tracks zijn. Het vormt namelijk totaal geen geheel en verkracht daardoor het origineel. Jammer weer dit.
Er zit toch wel een pijnlijk verschil in kwaliteit tussen Technoboy en Waverider. Ookal zijn beide platen helemaal niet mijn ding.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
De laatste tijd wordt er zoveel geremixed en vaak zo overbodig. Waverider heeft hier meer geprobeerd ti sento gewoon precies na te maken ipv zijn eigen twist eraan te geven. Ik noem dit dan ook gewoon een remake ofzo.
Dit is gewoon hetzelfde nummer maar dan in een vernieuwend jasje gestoken.
-
NHardtraxxer
- 342 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Vind het intro echt super vet!
Ik had voor ik dit nummer luisterde Tonight remix van Alpha Twins op. Wat een POWER in de climax synth, en dan vind ik de lead van deze remix voor 2012 maatstaven vrij kaal. Hier had nog wel wat werk in mogen zitten.
Ik had voor ik dit nummer luisterde Tonight remix van Alpha Twins op. Wat een POWER in de climax synth, en dan vind ik de lead van deze remix voor 2012 maatstaven vrij kaal. Hier had nog wel wat werk in mogen zitten.
-
J
Alweer 4 previews, binnenkort toch release allemaal? I hope so.
Heerlijke remix.
Heerlijke remix.
Prachtige remix! Intro is zelfs verbeterd ten opzichte van het origineel vind ik
en in de climax is de originele melodie goed in zijn waarde gelaten, en op een verfijnde manier toch nog een beetje aangepast
heerlijk zomerplaatje!
MEHHH wat voegt dit toe? Een sterke midintro, voor de rest dezelfde schimmelkaas als die t al was.
Doe mij maar gewoon het origineel. Dit vind ik echt 236473265387x niks.
Last edited by BuzzLightyear on 24 Mar 2012 22:32, edited 1 time in total.
Energie, tempo, betere kicks, drive, betere midwrote:wat voegt dit toe?
Het is kaas, maar wel kaas waar ik van houd
wel een mindere synth, synth klinkt nergens naar :O
Gisteren live gehoord. Mid-intro is zeer fijn, climax vind ik niet erg veel aan. Het origineel blijft toch de betere
.
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
inderdaad is gewoon eigenlijk heropenen van een bepaald nummer..wrote:Pfff! Ik snap het idee van die klassiekers remixen eigenlijk niet. Ze voegen een nieuwe intro toe, maar de melodie blijft vrijwel hetzelfde. Ik snap dan het nut niet echt.
Vind hem niet zo boeiend eerlijk gezegd. Ofja, hij voegt niet veel toe, dan kan ik net zo goed het origineel opzetten.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
vind wel lekker 
-
DHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Sep 2022
Nee, het origineel was 10x beter...
-
J