Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Technoboy - Ti Sento (Waverider remix)

Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Hmmjah. Zoals ik eerder ook al zei; afgezien van de intro, is de remix vrijwel identiek aan het origineel. Het is eerder een edit.
I
Als ik hem bij die rip hoor vind ik het ineens echt geen toegevoegde waarde hebben :/ dacht dat er wel een lekkere drive in zat, maar valt vies tegen!
A
Gouryella wrote:Hmmjah. Zoals ik eerder ook al zei; afgezien van de intro, is de remix vrijwel identiek aan het origineel. Het is eerder een edit.
Lekker fris toch? :)
N
Ja chill laten we een van de meest overplayed nummertjes opnieuw uitbrengen. In/outro is wel verbeterd, daarnietvan. Nog steeds kaasbreak, kaasmelodie.

T origineel haalde het zelfs bij mij in de lokale kroeg, nou dan laat maar zitten....
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
geen ellendig hoge pitch. wel cheasy inderdaad, maar dit is in ieder geval beter dan wat onze lieve waverider afgelopen tijd gemaakt heeft.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ook dit is weer zo'n rage. Zogenaamd een remix maken oftewel een nieuw intro en 2 tonen veranderen en poef! Daar heb je je remix :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik heb het gevoel alsof dit 2 compleet van elkaar losstaande tracks zijn. Het vormt namelijk totaal geen geheel en verkracht daardoor het origineel. Jammer weer dit.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Er zit toch wel een pijnlijk verschil in kwaliteit tussen Technoboy en Waverider. Ookal zijn beide platen helemaal niet mijn ding.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 18 minutes ago
View on YouTube
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
De laatste tijd wordt er zoveel geremixed en vaak zo overbodig. Waverider heeft hier meer geprobeerd ti sento gewoon precies na te maken ipv zijn eigen twist eraan te geven. Ik noem dit dan ook gewoon een remake ofzo.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 9 minutes ago
Dit is gewoon hetzelfde nummer maar dan in een vernieuwend jasje gestoken.
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Vind het intro echt super vet!

Ik had voor ik dit nummer luisterde Tonight remix van Alpha Twins op. Wat een POWER in de climax synth, en dan vind ik de lead van deze remix voor 2012 maatstaven vrij kaal. Hier had nog wel wat werk in mogen zitten.
J
Alweer 4 previews, binnenkort toch release allemaal? I hope so.

Heerlijke remix. :love:
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Prachtige remix! Intro is zelfs verbeterd ten opzichte van het origineel vind ik :P en in de climax is de originele melodie goed in zijn waarde gelaten, en op een verfijnde manier toch nog een beetje aangepast :) heerlijk zomerplaatje!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
MEHHH wat voegt dit toe? Een sterke midintro, voor de rest dezelfde schimmelkaas als die t al was.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Doe mij maar gewoon het origineel. Dit vind ik echt 236473265387x niks.
Last edited by BuzzLightyear on 24 Mar 2012 22:32, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Gangsterdwerg wrote:wat voegt dit toe?
Energie, tempo, betere kicks, drive, betere mid :P

Het is kaas, maar wel kaas waar ik van houd :) . Vind de remix zeer geslaagd, niet verwacht van Waverider :yay:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
wel een mindere synth, synth klinkt nergens naar :O
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Gisteren live gehoord. Mid-intro is zeer fijn, climax vind ik niet erg veel aan. Het origineel blijft toch de betere :) .
M
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Jun 2012
JefQ wrote:Pfff! Ik snap het idee van die klassiekers remixen eigenlijk niet. Ze voegen een nieuwe intro toe, maar de melodie blijft vrijwel hetzelfde. Ik snap dan het nut niet echt.
inderdaad is gewoon eigenlijk heropenen van een bepaald nummer..
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 18 minutes ago
Vind hem niet zo boeiend eerlijk gezegd. Ofja, hij voegt niet veel toe, dan kan ik net zo goed het origineel opzetten.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
vind wel lekker :huh:
D
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Sep 2022
Nee, het origineel was 10x beter...
J
Deze is er inmiddels al.