Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Technoboy - Involved

Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
rare pitchkicks, vond de vocalen voor een keer juist weer wel vet!
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Elexz wrote:Het idee van die climax vind ik dan weer wel vet.
Een überrandom melodie met nul sfeer gecombineerd met ontzettend slappe kicks die veel te hoog gaan die niks meegeven aan de track. Dat idee vind jij vet terwijl je daar normaal altijd over klaagt? :P
N
Klinkt niet echt goed nee. Weer een standaard nummer. Wanneer is men het zat steeds dezelfde tracks?
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
BuzzLightyear wrote:
Een überrandom melodie met nul sfeer gecombineerd met ontzettend slappe kicks die veel te hoog gaan die niks meegeven aan de track. Dat idee vind jij vet terwijl je daar normaal altijd over klaagt? :P
Zoals ik al toelichtte vind ik de kicks gewoon kut. Maar de climax doet me denken aan die DBSTF remix van Burning Love. De sfeer van die melodie en dat ritme vind ik geweldig. Deze heeft dat imo ook.

Waarom jij de kicks er opeens bij haalt die volgens jou onder ''mijn idee van de climax'' valt, terwijl ik die in de zin daarvoor nog heb afgekraakt, snap ik niet.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Elexz wrote:
BuzzLightyear wrote:
Zoals ik al toelichtte vind ik de kicks gewoon kut. Maar de climax doet me denken aan die DBSTF remix van Burning Love. De sfeer van die melodie en dat ritme vind ik geweldig. Deze heeft dat imo ook.
Ik deel die mening niet, maar helder. :P
Elexz wrote:Waarom jij de kicks er opeens bij haalt die volgens jou onder ''mijn idee van de climax'' valt, terwijl ik die in de zin daarvoor nog heb afgekraakt, snap ik niet.
Het idee van de climax vond je goed, en bij een climax horen ook kicks, dus vandaar. Ik kreeg een beetje de indruk dat je jezelf tegensprak, maar goed, doet er verder ook niet toe, want helder. :P
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Als ik spreek over mijn idee over mijn eerstvolgende auto die ik ga kopen, hoeft daar toch ook niet per se het type banden, prijs, bekleding, noem maar op bij te zitten? :p Hier dus ook niet per se de kicks, anders zou ik inderdaad mezelf tegen spreken :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
:lol: @
jaron123 wrote:Jonge die kerel kijkt in het begin alsof ie zn drol niet door zn anus krijgt
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Vind het maar een saaie track
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Hoor ik nou bij 2:57/2:59 de Basspower filterkicks uit het pakket van Bioweapon? :huh:
Hardtraxxer
194 posts member since 2009
last seen Nov 2013
Lyst wrote:Image
Cheesy kicks, die doen alsof ze heel hard zijn, maar dat totaal niet zijn, bovendien pitcht het alle kanten op terwijl als je de akkoorden volgt hoor je dat die hoge kicks niet eens nodig zijn.
Binary Voice :sick: , geeft een serieuze melodie direct een My Little Pony gehalte.
Typische standaard uitgedroogde Italiaanse kaas.
Vind droge parmigiano best lekker ^^