Zo vet dat hij die platen als Africa/ Tokyo/ Arabika blijft maken. Ik hou d'r van 
Hoop ook echt dat ik deze vanavond hoor bij Loudness.
Doe maar niet.wrote: Hoop ook echt dat ik deze vanavond hoor bij Loudness.
Jawelwrote:Doe maar niet.wrote: Hoop ook echt dat ik deze vanavond hoor bij Loudness.
Heel erg hard kan ik je vertellenwrote:Jawelwrote:Doe maar niet.wrote: Hoop ook echt dat ik deze vanavond hoor bij Loudness.Toffe plaat en vraag me af hoe hard die kicks live gaan.
Sow dan! Dit ging er idd gruwelijk hard op!wrote: Heel erg hard kan ik je vertellen
Africa was echt de grootste kutplaat van 2011. Vind van deze de intro wel vet, de rest minder.wrote:Zo vet dat hij die platen als Africa/ Tokyo/ Arabika blijft maken. Ik hou d'r van
Heerlijk nummertje livewrote:Sow dan! Dit ging er idd gruwelijk hard op!wrote: Heel erg hard kan ik je vertellen
haha! Viel mij ook heel erg op bij thrillogy een tijdje terugwrote:Sow dan! Dit ging er idd gruwelijk hard op!wrote: Heel erg hard kan ik je vertellen
Helemaal mee eens, enige echte minpunt aan het nummer.wrote:Ik vind die kicks onbeschrijflijk lelijk, kan er niks aan doen ...
Wacht maar tot je ze live hoort! Die kicks gingen zooo hard zaterdag bij Loudnesswrote:Helemaal mee eens, enige echte minpunt aan het nummer.wrote:Ik vind die kicks onbeschrijflijk lelijk, kan er niks aan doen ...
Nee. Ik was erbij en ze gingen niet hard.wrote:Wacht maar tot je ze live hoort! Die kicks gingen zooo hard zaterdag bij Loudnesswrote:Helemaal mee eens, enige echte minpunt aan het nummer.wrote:Ik vind die kicks onbeschrijflijk lelijk, kan er niks aan doen ...
Een kick bestaat uit meer dan de gradatie van hardheid. Ik heb het over de klank, en die klinkt naar mijn mening voor geen meter.wrote:Wacht maar tot je ze live hoort! Die kicks gingen zooo hard zaterdag bij Loudnesswrote:Helemaal mee eens, enige echte minpunt aan het nummer.wrote:Ik vind die kicks onbeschrijflijk lelijk, kan er niks aan doen ...