Klinkt echt heel amateuristisch. Had ik bij Eternal ook al. Die lead is ontzettend dun en de kicks zijn ook slecht... Enige leuke is die intro met de trommels.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Afrika
- 02On A Cloud
- 03Jazzy
- 04Keep On Buzzing
Bazenplaat! Die mid-intro is echt om te kwijlen! En de rest is ook erg vet, vind het leuk hoe hij dat hele sfeertje heeft neergezet net als in Tokyo. Alleen wist Tokyo mij niet helemaal te raken, dit wel 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Who gives a shit, africa lijkt me alleen maar logischer want hij praat tog in het engels in het nummer?wrote:Ik snap niet dat mensen nog steeds AfriCCCCa zeggen als ik er duidelijk Afrika staat?
achja.
Misschien is het wel gewoon Afrika in het Afrikaans haha; http://translate.google.com/?js=n&prev= ... |af|afrikawrote:Who gives a shit, africa lijkt me alleen maar logischer want hij praat tog in het engels in het nummer?wrote:Ik snap niet dat mensen nog steeds AfriCCCCa zeggen als ik er duidelijk Afrika staat?
achja.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Komt die plaat nog of? 
Jawel deze word aangeschaft. Afrika <3
WEB release: 27/06/2011wrote:Komt die plaat nog of?
Who gives a shit? Ik, anders zou ik het niet zeggen. Denk dat het wel fijn is als je gewoon de tracknaam goed vermeld niet? Maar idd,wrote:Who gives a shit, africa lijkt me alleen maar logischer want hij praat tog in het engels in het nummer?wrote:Ik snap niet dat mensen nog steeds AfriCCCCa zeggen als ik er duidelijk Afrika staat?
achja.
het zou wel in het afrikaans ook afrika zijn vandaar de titel dus zo, de track is in ieder geval lekker!
-
S
Wat een heerlijke plaatje 
Slechte kicks dakpan, vind ze juist heerlijk 
Echt een fantastisch nummer
Echt een fantastisch nummer
-
B
- 5 posts member since 2010
- last seen Apr 2016
Wat een boutlied, moeten die stomme geluiden van die rimboestam er nou echt doorheen?, en de rest van de vocals zijn ook niks toevoegend. Intro gaat nog, melodie is wederom saai.
Geniaal die drums erdoorheen. Doet me ergens denken aan hele oude hardcore die ook altijd zulke beatjes erdoorheen hadden. en die mid intro 
En de climax en melo passen goed. Geeft een heerlijk stijltje dat je ook een beetje afrikaanse hardstyle kan noemen
( ofzo )
En de climax en melo passen goed. Geeft een heerlijk stijltje dat je ook een beetje afrikaanse hardstyle kan noemen
Die reverse bass is heel vet maar de rest van de kicks weten me niet te pakken, wel een vette track voor de rest
Ik weet het niet,de melo is wel lekker maar wat een kut vocals. Tokyo is tientallen keren beter.
Ik wacht de full/release nog even af maar ik denk dat ik bij dezelfde mening blijf.
Ik wacht de full/release nog even af maar ik denk dat ik bij dezelfde mening blijf.
-
RHardtraxxer
- 186 posts member since 2008
- last seen Apr 2017
Komische intro
Vind dat Afrikaanse wel een keer leuk
Vind dat Afrikaanse wel een keer leuk
Beter kan ik het niet verwoordenwrote:Ik weet het niet,de melo is wel lekker maar wat een kut vocals. Tokyo is tientallen keren beter.
Dan zal je de plaat live echt mee moeten maken.. Die kicks gaan echt hard en intro is zoooo lekkerwrote:Beter kan ik het niet verwoordenwrote:Ik weet het niet,de melo is wel lekker maar wat een kut vocals. Tokyo is tientallen keren beter.
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Ja klinkt behoorlijk leeg zeg.. Had hem beter verwacht in high quality
lol deepack heb jij je masker op deuntje 
uhhwrote:lol deepack heb jij je masker op deuntje
in het live filmpje klonk ie beter dan in het HQ filmpje
laat de release aub meer op die van de live versie klinken, anders ben ik zwaar teleurgesteld in tatanka
laat de release aub meer op die van de live versie klinken, anders ben ik zwaar teleurgesteld in tatanka
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Beetje WMF - Hardbass anthem sfeertje, Kippenvel track!