T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2014
1,063 postssince 2012
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,827 postssince 2011
echt troep voor het leven dit.... 
Gadver de gadver de gadver de gadverdamme

Niet echt een lekker binnenkomer voor San Miquel moet ik zeggen...
Hoe kun je het in je hoofd halen om dit nummer om te vormen naar een Hardstyle-track. Tsjonge jonge.
Hoe kun je het in je hoofd halen om dit nummer om te vormen naar een Hardstyle-track. Tsjonge jonge.
Ik snap niet waarom mensen hier over zeuren, ik vind het juist erg goed en origineel dat ze van deze plaat, die het ook goed doet op de radio, een tool hebben gemaakt. Ik durf te wedden dat het publiek hier goed op los gaat. 
K
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
116 postssince 2011
wrote:Ik snap niet waarom mensen hier over zeuren, ik vind het juist erg goed en origineel dat ze van deze plaat, die het ook goed doet op de radio, een tool hebben gemaakt. Ik durf te wedden dat het publiek hier goed op los gaat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiewrote:wrote:Ik snap niet waarom mensen hier over zeuren, ik vind het juist erg goed en origineel dat ze van deze plaat, die het ook goed doet op de radio, een tool hebben gemaakt. Ik durf te wedden dat het publiek hier goed op los gaat.Altijd omgekeerde wereld qua comments
K
Hardtraxxer
last seen Feb 2014
116 postssince 2011
Haha je weet maar nooit met Lyst he, no offence btw 
Niets ironie (oke misschien had ik het origineel beter achterwege kunnen laten
), ik vind echt dat er meer van dit soort bootlegs gemaakt moeten worden.
Last edited by Lyst on , edited 1 time in total.
A
_0-
het origineel vraag ik altijd aan als ik dronken ben, da's wel geinig
. vind dit alleen niet passen als een hardstyle track. 
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
1,617 postssince 2012
Stop trollingwrote:Niets ironie (oke misschien had ik het origineel beter achterwege kunnen laten), ik vind echt dat er meer van dit soort bootlegs gemaakt moeten worden.
Een goed alternatief op het origineel. Nu hopen dat ze deze ook hebben in de kroeg 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
5,794 postssince 2011
R
Hardtraxxer
last seen May 2018
157 postssince 2012
ik moet zeggen ik heb er ooit aan gedacht om wel iets met deze vocalen te doen zodat iedereen t herkent maar er dan een dikke anti in gooien en dan de gezichtjes bekijken
de manier van dit is t niet voor mij al zullen maten van me dit wel weer waarderen maarja dat zijn dan weer 'buitenstaanders' om t zo maar ff te noemen
de manier van dit is t niet voor mij al zullen maten van me dit wel weer waarderen maarja dat zijn dan weer 'buitenstaanders' om t zo maar ff te noemen
LOL wat lelijk.
als je dan een remix/bootleg wil maken doe het dan zo:
View on SoundCloud
is dan wel geen hardstyle, klinkt wel stukken beter
als je dan een remix/bootleg wil maken doe het dan zo:
View on SoundCloud
is dan wel geen hardstyle, klinkt wel stukken beter
Nee bedankt
Dit hoef ik echt niet te horen, bootleg nummer 1347349x 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
5,794 postssince 2011
wrote:Zie ik ben niet de enige
P
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
339 postssince 2012
ik vind um wel lekker
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Dit had ik dus echt niet verwacht.... 
A
Hardtraxxer
last seen Jun 2013
101 postssince 2011
Ik hoop dat als ik deze track op 'n feestje hoor, dat ik dan geen bier in m'n handen heb. 
J
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
1,528 postssince 2011
Hoezo ?wrote:Ik hoop dat als ik deze track op 'n feestje hoor, dat ik dan geen bier in m'n handen heb.
Omdat je het dan kan halen onder deze track.
Maar had wel wat beters verwacht van Juized.