En welke cd was dat?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ohja ik zie het haha thanks!wrote:Staat in de beschrijving
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Weer offline moeten halen 
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Maakt niet uit, beetje zoeken en je hebt hem 
-
MHardtraxx Veteran
-
NHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2015
- last seen Sep 2016
Klapte er flink op bij Hardfest! 
Gelukkig!wrote:Klapte er flink op bij Hardfest!
Lekker hoor
. Idd een klein beetje Catalyst vibes maar alleen in goede zin, want die sound ligt me goed.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Worden mensen boos als ik zeg dat ik deze kick wat van Riiho vind weg hebben, maar dan stukken beter afgewerkt met meerdere lagen en voller? Heeerlijke track, live doet die het super
Ben niet boos geworden met het lezen van deze comment.wrote:Worden mensen boos als ik zeg dat ik deze kick wat van Riiho vind weg hebben, maar dan stukken beter afgewerkt met meerdere lagen en voller? Heeerlijke track, live doet die het super
Jammer dat er niet in de hele track iets met die melodie wordt gedaan want in de tweede climax vind ik dat heer-lijk. Dikke kicks, vage screeches en een melodie gecombineerd 
Ik vind hem eigenlijk ook best dik. Vond hem dinsdag op D4L eigenlijk heel erg gaaf
Ben ik de enige die deze kick helemaal niks en (te) geforceerd vind? Vind hier echt helemaal niets aan.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
I agree with you, my friend!wrote:Ben ik de enige die deze kick helemaal niks en (te) geforceerd vind? Vind hier echt helemaal niets aan.
Woest ben ik. Hou me tegen.wrote:Worden mensen boos als ik zeg dat ik deze kick wat van Riiho vind weg hebben, maar dan stukken beter afgewerkt met meerdere lagen en voller?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heerlijke track 
-
B
Nee, je ben niet alleenwrote:Ben ik de enige die deze kick helemaal niks en (te) geforceerd vind? Vind hier echt helemaal niets aan.
-
MHardtraxx Veteran
Mag naar releases