Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 3 tracks

Sub Zero Project - Let's Fight EP? (ANY-038)

Label
Dirty Workz Anarchy
Catalogue number
ANY-038
  1. Let's FightYouTube
  2. The EndYouTube
  3. Sub Zero Project & Devin Wild - VicktoreYouTube
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Sub Zero Project - Let's Fight EP? (ANY-038)

Label: Dirty Workz Anarchy
WEB release: 17/12/2014

Tracks:
Sub Zero Project - Let's Fight
Sub Zero Project - The End
Sub Zero Project & Devin Wild - Vicktore

Samples:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Bron: YT
Last edited by MYTZE on 06 Dec 2014 13:11, edited 3 times in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
DWXAnarchy ‏@DWXAnarchy
Check out Sub Zero Project ft. Devin Wild - Vicktore !
Releasedate : 17th of December!
Straks eens luisteren.
R
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2014
last seen Mar 2017
Dope gedaan :woot:
Last edited by rawismylife on 05 Mar 2017 17:20, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Allemaal weer veelste standaard dit, alleen Vicktore is nog enigszins geinig maar ik laat deze release maar aan mij voorbij gaan.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Let's Fight is mij ook te standaard en vreselijke pitch kick in de melo.
The End doet mij ook niet veel, zelfde trucje met die uithalen met die screech , dat kennen we nu wel.
Viktore is ook 1 pot nat, misschien enigszins anders dan de andere 2 tracks maar die melo klinkt mij te bekend van een paar andere nummers, is mij te simpel.

Conclusie:
Ventrue wrote: ik laat deze release maar aan mij voorbij gaan.
S
Alle 3 de platen zijn niet voor mij weggelegd.
M
Hardtraxx Veteran
View on YouTube
R
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2014
last seen Mar 2017
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
rawismylife wrote:Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')
Uhm in dit topic zegt alleen iemand nog dat het veelste standaard is, meneer Rawismylife.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
We hebben er weer één hoor :lol: :lol:
EDIT: en toch heb je gister maar besloten om een account aan te maken? :lol:

OT: The End is best nog wel leuk, Vicktore vind ik niks aan
Last edited by Magnetron on 04 Dec 2014 21:10, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
S
rawismylife wrote:Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')
Een forum is er toch ook om je mening te geven. Er worden hier ook heel veel lovende berichten over nummers geplaatst en dat weet je zelf ook wel volgens mij. En dat artiesten hier niet meer komen ligt er gewoon aan dat ze geen kritiek wensen te krijgen.
Kijk naar Thyron, die is hier ook regelmatig actief aan gaat wel gewoon met kritiek om en krijgt ook veel compliment over zijn tracks .
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Geef dan een paar voorbeelden van negatief commentaar waarbij ik niet de indruk geef dat ik het zogenaamd beter kan.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Alleen kijkend naar je naam, kom je waarschijnlijk pas kijken sinds Raw hardstyle.
En als het zogenaamd "je leven is" kan je zelf ook niet ontkennen dat de bovenstaande tracks wel enigszins standaard zijn >.<

Verder:
sandervanbruggen wrote: Een forum is er toch ook om je mening te geven. Er worden hier ook heel veel lovende berichten over nummers geplaatst en dat weet je zelf ook wel volgens mij. En dat artiesten hier niet meer komen ligt er gewoon aan dat ze geen kritiek wensen te krijgen.
Kijk naar Thyron, die is hier ook regelmatig actief aan gaat wel gewoon met kritiek om en krijgt ook veel compliment over zijn tracks .
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Let's fight is vet :thumbsup: De pitchkicks mochten wel wat minder..
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
plz.. >.<
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Daar is een forum voor ;)
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Doei.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Jij moet wel een kut leven hebben. Mensen mogen toch een mening hebben? En als de artiesten inderdaad niet tegen kritiek kunnen kijken ze hier toch niet meer?

Oja, dat is mijn mening voordat je vals wordt. Ouwe militant van me ;)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Man man man, typisch dit weer... Er zegt 1 rawboy wat raars en we klappen er gelijk met zijn allen op.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Lenny wrote:Man man man, typisch dit weer... Er zegt 1 rawboy wat raars en we klappen er gelijk met zijn allen op.
Ik wilde hetzelfde zeggen, typisch hardtraxx.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Er zijn hier zat mensen die van muziekkwaliteit even veel of zelfs meer weten dan dj's en producers zelf, dus wat lul je nou joh.
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Lenny wrote:Man man man, typisch dit weer... Er zegt 1 rawboy wat raars en we klappen er gelijk met zijn allen op.
Het gaat er niet om dat het een rawboy is, maar dat hij maar wat lult.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
View on YouTube

Dit is mij dan weer teveel 13/12. Screech met een wannabe hardcore kick, hebben we helaas al teveel van
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Hij word een beetje boos als je zijn mening niet deelt xd