Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Album 18 tracks

Sub Sonik - Strike One (WERCD001)

Label
WE R
Catalogue number
WERCD001
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 44 minutes ago
Bijna al die platen in de teaser klinken voor mij hetzelfde. Namelijk kick-screech meuk.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Collab met Atmozfears en SZP klinken veelbelovend. Ook van de rest van de teaser lijkt het me nog enigszins mee te vallen, interesse wel gewekt :)
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Re-vamp wrote:Dikke kicks, aantal goede melodieën. Ik ben geïnteresseerd :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Helicaze wrote:Bijna al die platen in de teaser klinken voor mij hetzelfde. Namelijk kick-screech meuk.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 minutes ago
The one & Born to kill :worship: Interesse meer dan gewekt in dit album ^^.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Een eentonig zaad album. Triest om te zien dat iemand die niet eens zelf produceert en misschien een jaar(geen idee precies) in de 'scene' aanwezig is nu al een album krijgt en zowat op grotere podia stond dan bijvoorbeeld Phuture Noize. Draait al langer mee en maakt in mijn ogen echt veel platen met zoveel betere kwaliteit dan dit zooitje. Beetje vloeken, beetje dood en verderf in de teksten, spuuglelijke kicks en screeches, de een nog erger dan de ander. Nee dit is echt niet best :thumbdown: :thumbdown:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Een album maak je nog altijd en krijg je niet :P

Hoewel, in dit geval het wel wat anders ligt.

Maar goed Radical Redemption was ook zo goed als niemand toen hij begon maar hij had meteen een album, moeten ze zelf weten of ze een album willen maken.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Hardstylistic wrote:Een eentonig zaad album. Triest om te zien dat iemand die niet eens zelf produceert en misschien een jaar(geen idee precies) in de 'scene' aanwezig is nu al een album krijgt en zowat op grotere podia stond dan bijvoorbeeld Phuture Noize. Draait al langer mee en maakt in mijn ogen echt veel platen met zoveel betere kwaliteit dan dit zooitje. Beetje vloeken, beetje dood en verderf in de teksten, spuuglelijke kicks en screeches, de een nog erger dan de ander. Nee dit is echt niet best :thumbdown: :thumbdown:

Sub sonik heeft volgens Partyflock 116x gedraait en 15 staan er in zijn agenda.
Phuture Noize heeft 140x gedraait en 16 staan er in zijn agenda.
Waarbij gezegd moet worden dat Phuture noize al wel eerder is begonnen met draaien maar in zijn begin jaren ook niet echt veel gigs heeft gehad op jaarbasis.. Sub Sonik draait overigens al 3 jaar actief mee.

Je opmerking is dus niet geheel terecht.

Over het album zelf kan en ga ik niks zeggen, ik heb er nog niet naar geluisterd.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Sub Sonik is vanaf start dan ook geholpen met producen en kreeg gelijk een platform van een van de grootste namen in HS.

Phuture Noize zat op DWX en dat is nou niet echt een garantie voor een groot podium als je ziet hoeveel artiesten er op zitten.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Phuture Noize heeft mainstage Qapital 2 keer (dit jaar meetellen), twee keer Hard Bass gestaan, Sub Sonik toch niet echt mega grote podia gehad toch?

Feit dat hij vaker in Stamcafé de Bruine Trechter heeft mogen draaien dan Phuture Noize vind ik dan geen trieste bedoeling. PN heeft niks te klagen hoor ;)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Phuture Noize heeft mainstage Qapital 2 keer (dit jaar meetellen), twee keer Hard Bass gestaan, Sub Sonik toch niet echt mega grote podia gehad toch?

Feit dat hij vaker in Stamcafé de Bruine Trechter heeft mogen draaien dan Phuture Noize vind ik dan geen trieste bedoeling. PN heeft niks te klagen hoor ;)
Ging meer over het feit dat Phuture Noize langer bezig is
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Eerst preview in OP
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 44 minutes ago
No Fear :yawn:
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
No Fear doet me nog niet echt veel. Saaie track.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Vind m wel hard, knalt lekker door ^^
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Sub sonik heeft mij nooit echt kunnen boeien. Hier en daar wel wat grappige plaatjes, maar snap niet echt waarom die gast best wel populair is eigenlijk. Vind hem nergens in uitblinken namelijk.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
TSFH wrote:Sub sonik heeft mij nooit echt kunnen boeien. Hier en daar wel wat grappige plaatjes, maar snap niet echt waarom die gast best wel populair is eigenlijk. Vind hem nergens in uitblinken namelijk.
:yes:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 minutes ago
Mwa deze valt mij een beetje tegen :(. Nouja op naar de volgende previews, komt nog genoeg leuks aan ^^
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Preview #2 in OP
Hardtraxx Veteran
last seen 7 minutes ago
Aardig plaatje, die climax is best gaaf :D
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Hij mag wel opschieten met die previews als de release 17-03 is :D
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 29 minutes ago
The One, collab met sub zero project & atmozfears zijn de enige platen die mij enigzins tot nu toe kunnen bekoren. Voor de rest heb ik hier nou niet echt zin in ofzo.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Zo dan, ik ben toch wel positief verrast door de mid van Sub Sonik - Strike One. Daarna volgt er een wat minder stuk maar de climax is ook tof :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 minutes ago
Zamble wrote:Zo dan, ik ben toch wel positief verrast door de mid van Sub Sonik - Strike One. Daarna volgt er een wat minder stuk maar de climax is ook tof :thumbup:
Ik zie nergens een plaat die Strike One heet? :$ Dat is alleen de naam van het album I thought :P
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Never mind. Ik ben weer warrig bezig. >.<