Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Sub Sonik & Rebelion - Music Is My Suicide (DWX813)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX813
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Sub Sonik & Rebelion - Music Is My Suicide (DWX813)

Label: Dirty Workz
WEB release: 09/06/2020

Tracks:
Sub Sonik & Rebelion - Music Is My Suicide

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Verplaatst
Y
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2018
last seen Aug 2022
Geen verkeerde plaat maar ik kan muziek op geen manier vergelijken met zelfmoors. Dat is mij toch iets te treurig en definitief
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
Yowan 2 wrote:Geen verkeerde plaat maar ik kan muziek op geen manier vergelijken met zelfmoors. Dat is mij toch iets te treurig en definitief
Vocals komen ook gewoon uit een samplepack :P
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...

Lees trouwens nu pas de artiestennamen. Lol. Dat is eigenlijk mijn enige reactie: Lol.
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Ik vind dit wel een lekker plaatje :thumbsup:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
InfinI wrote:Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...
Weer zo'n klassieke situatie waar iemand denkt dat zijn mening een feit is. Alleen omdat jij het troep vind betekent niet dat het ook troep is. Bizar idd dat mensen nog steeds niet het verschil zien tussen een mening en een feit.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TheUnnamed wrote:
InfinI wrote:Kan iedereen tegenwoordig zomaar aankloppen bij de grootste labels om te vragen of ze hun troep willen releasen of zo? Bizar dit...
Weer zo'n klassieke situatie waar iemand denkt dat zijn mening een feit is. Alleen omdat jij het troep vind betekent niet dat het ook troep is. Bizar idd dat mensen nog steeds niet het verschil zien tussen een mening en een feit.
Staat hij om bekend hier. Gewoon laten wezen.
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025

Lees trouwens nu pas de artiestennamen. Lol. Dat is eigenlijk mijn enige reactie: Lol.
Lol
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Roflmao
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ilmar wrote:

Lol
He Ilmar stuur eens even wat nieuwe promos
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Broken Balance wrote:
TheUnnamed wrote:
Staat hij om bekend hier. Gewoon laten wezen.
Wist niet dat je al bekend wordt hier met 0,5 posts per dag :surrender: Laten we maar niet beginnen waar jij bekend om staat :lol:
A
Hardtraxx Newbie
43 posts member since 2020
last seen Jan 2022
Is toch 1 post per 2 dagen, reken dat maar eens uit over een jaar, zit je toch op behoorlijk wat posts. ;)
En met 863 posts in totaal kun je toch wel aardig bekend worden op een forum :P
En waar staat broken balance bekend om dan??
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Air-win wrote:Is toch 1 post per 2 dagen, reken dat maar eens uit over een jaar, zit je toch op behoorlijk wat posts. ;)
En met 863 posts in totaal kun je toch wel aardig bekend worden op een forum :P
En waar staat broken balance bekend om dan??
Zijn charme en liefde voor (Pendaal)Emre
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Nou zal ik dan maar wat on topic's zeggen? Lekker plaatje
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Haha wtf, nog best leuke plaat. Had lage verwachtingen, ditmaal mede door Sub Sonik dan door Rebelion.
Geen wauw factor, maar prima meermaals te luisteren.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
InfinI wrote: Wist niet dat je al bekend wordt hier met 0,5 posts per dag :surrender: Laten we maar niet beginnen waar jij bekend om staat :lol:
Meer dan 0,5 is ook lastig als je al vaker gebanned bent geweest voor hetgeen waar je bekend om staat en wat je hier weer doet. Maar reflecteer het maar af naar mij idd ipv dat je leert van je voorgaande bans en warns.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Broken Balance wrote:
InfinI wrote: Wist niet dat je al bekend wordt hier met 0,5 posts per dag :surrender: Laten we maar niet beginnen waar jij bekend om staat :lol:
Meer dan 0,5 is ook lastig als je al vaker gebanned bent geweest voor hetgeen waar je bekend om staat en wat je hier weer doet. Maar reflecteer het maar af naar mij idd ipv dat je leert van je voorgaande bans en warns.
:worship:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago

Jij klikt een topic aan, klikt op de Youtube link die een naam heeft, bekijkt een video waarin de namen een keer of 10 voorbij komen, scrollt naar beneden om te reageren, tijdens je weg scroll je lang eens cover met namen, boven het vak waarin je je gal gaat spuwen staat met koeienletters de naam van de artiesten, reageert, gaat nog een keer naar boven en leest dan pas van wie de plaat is. Dat is best een prestatie.
R
2 posts member since 2020
last seen Aug 2020
SoundEnergizer wrote:
Yowan 2 wrote:Geen verkeerde plaat maar ik kan muziek op geen manier vergelijken met zelfmoors. Dat is mij toch iets te treurig en definitief
Vocals komen ook gewoon uit een samplepack :P
Weet iemand welke dan?
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Leandertjeee wrote:Ik vind dit wel een lekker plaatje :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Stukken beter dan ik van beide namen gewend ben, maar niks speciaals dit. Gewoon een leuk nummer om af en toe voorbij te horen komen.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Fijn plaatje, vind alleen sommige kickrolls vrij storend in deze plaat, onderbreken de melodie naar mijn idee.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
wootum wrote:Stukken beter dan ik van beide namen gewend ben, maar niks speciaals dit. Gewoon een leuk nummer om af en toe voorbij te horen komen.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 28 minutes ago
Best een leuke plaat, maar vond Bring It On leuker.