Op dat label zitten Ran-D & Adaro en B-Front en Frequencerz, en dus ook B-Freqz en G4H. De artiesten (behalve Frequencerz), dus ook het label denk ik, worden gemanaged door Rudy Peters.wrote:Volgens mij zit hij bij het nieuwe label van Adaro en Ran-D
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Reactie van een half jaar geledenwrote:Op dat label zitten Ran-D & Adaro en B-Front en Frequencerz, en dus ook B-Freqz en G4H. De artiesten (behalve Frequencerz), dus ook het label denk ik, worden gemanaged door Rudy Peters.wrote:Volgens mij zit hij bij het nieuwe label van Adaro en Ran-D
-
MHardtraxx Veteran
Video komt vanavond online, dus heb daarom de radio edit offline moeten halen. 
-
MHardtraxx Veteran
-
IHardtraxxer
- 155 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
Wat een kick/screech

-
B
net 13 eieren gevonden in mijn doosje van 12 stuks
En toch vind ik hem eigenlijk wel heel lekker! Vooral die climaxwrote:net 13 eieren gevonden in mijn doosje van 12 stuks
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Hoe kut is die kick switch. Al de kracht eruit. Ik vind hem wel oke, eerste plaat van Sub Sonik die ik niet kut vind
-
GHardtraxxer
- 212 posts member since 2011
- last seen Jan 2020
Is Shockerz de ghostproducer van Sub Sonik?wrote:Deze plaat Shockerzt me wel.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Yes, naar alle waarschijnlijkheidwrote:Is Shockerz de ghostproducer van Sub Sonik?wrote:Deze plaat Shockerzt me wel.
Ik ben van z'n Facebook pagina verbannen door te vragen "Een nieuwe track van Shockerz?" 
-
MHardtraxx Veteran
Dat zegt al genoeg dus.wrote:Ik ben van z'n Facebook pagina verbannen door te vragen "Een nieuwe track van Shockerz?"
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Ik ben dat ook alwrote:Ik ben van z'n Facebook pagina verbannen door te vragen "Een nieuwe track van Shockerz?"
Is ook best lullig om dat op al zijn berichten te reagerenwrote:Ik ben van z'n Facebook pagina verbannen door te vragen "Een nieuwe track van Shockerz?"
Ik heb dat op één bericht gereageerd waarin 'ie zei "Something is coming" oid.
Ik zou daar op een bepaald punt ook schijtziek van worden.
Christus wat kut.wrote:Deze plaat Shockerzt me wel.
-
K
Dat kun je gewoon voorkomen door te zeggen dat je zelf niet produced maar er bij het maken bijvoorbeeld wel naast zit (misschien wel misschien niet, boeit niet). Shockerz kan met zijn oren gewoon niet optreden en maakt dus muziek, want dat doet hij blijkbaar graag en wie weet kan hij ervan leven. Hij is raw gaan maken en heeft dus iemand nodig die dat voor hem gaat draaien op gigs. Sub Sonik is born en Ilmar is de gelukkige. Als dit het geval is, is er toch helemaal niks mis mee? Alleen dat stomme verzwijg, daar houdt men (ik in ieder geval niet) blijkbaar niet van...wrote:Ik zou daar op een bepaald punt ook schijtziek van worden.
-
DArtiest
- 22 posts member since 2011
- last seen Sep 2022
Lekker voor in de Blue op Defqon