Last edited by TheSoundOfHardstylez on 19 Sep 2014 18:56, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nog steeds geen release. 
Heeft al wel releases, alleen dan onder een andere naam als ik de geruchten mag geloven 
-
QHardtraxx Veteran
Kees Sonnema
Sub Sonik
+1Origineel man. Kicks en screeches. gr.
Sub Sonik
Ik zal volgende keer speciaal een ballad mix voor je maken.

wrote:Kees Sonnema+1Origineel man. Kicks en screeches. gr.
Sub SonikIk zal volgende keer speciaal een ballad mix voor je maken.
wrote:Kees Sonnema+1Origineel man. Kicks en screeches. gr.
Sub SonikIk zal volgende keer speciaal een ballad mix voor je maken.
Is dit het gehele gerucht of weet je ook namen?wrote:Heeft al wel releases, alleen dan onder een andere naam als ik de geruchten mag geloven
+1 voor Stan en Kees haha, maar ze hebben ook gewoon gelijk.
Arjan van Noisecontrollers!wrote:Is dit het gehele gerucht of weet je ook namen?wrote:Heeft al wel releases, alleen dan onder een andere naam als ik de geruchten mag geloven
Klinkt allemaal wel leuk, maar ik ben het er wel mee eens dat het een standaard rawformule plaatje is. Zijn zat mensen die de typische sound nog kunnen waarderen.
Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Voor zover mij bekend is is dit niet waar.wrote:Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
En het is Sub Sonik met een K
-
QHardtraxx Veteran
En dikke Hardstyle is zonder anticlimax screeches en hardcore kicks. Mvg
-
AHardtraxxer
- 85 posts member since 2014
- last seen Sep 2014
Die groetjes doen het hem telkens....wrote:En dikke Hardstyle is zonder anticlimax screeches en hardcore kicks. Mvg
-
D
Hoe komt het dat men tegenwoordig of het ''hard'' gedeelte niet begrijpt of het ''style'' gedeelte niet (in het woord Hardstyle) aangezien de kicks misschien hard zijn, maar er in geen wegen of velden ook maar een indicatie van de overblijfselen van wat ooit ''style'' was te horen is.
Samenvatting: Hoe is dit anders dan de overige ''raw'' tracks?
Niet dat het benodigd is voor het maken van rawstyle, maar is er iets wat deze track een eigen stijl geeft, of is dit meeliften op het succes van andere mensen? (lees: kopiëren)
Bij voorbaat dank voor het lezen van deze reactie, en wellicht een antwoord op de vraag.
Verder wens ik je wel veel succes en geluk toe met het ''produceren''.
Mvg
Samenvatting: Hoe is dit anders dan de overige ''raw'' tracks?
Niet dat het benodigd is voor het maken van rawstyle, maar is er iets wat deze track een eigen stijl geeft, of is dit meeliften op het succes van andere mensen? (lees: kopiëren)
Bij voorbaat dank voor het lezen van deze reactie, en wellicht een antwoord op de vraag.
Mvg
Heb je ooit de sound Kold Konexion en Sub Sonik vergeleken met elkaar? lijkt in de verste verte niet op elkaar.wrote:Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Maakt toch niet zoveel uit? Kan t alsnog geproduceerd zijn door Kold Konexion, maar met andere soundswrote:Heb je ooit de sound Kold Konexion en Sub Sonik vergeleken met elkaar? lijkt in de verste verte niet op elkaar.wrote:Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion
-
AHardtraxxer
- last seen Sep 2014
wrote: Bij voorbaat dank voor het lezen van deze reactie, en wellicht een antwoord op de vraag.
Mvg
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Ik denk precies hetzelfde als ik de reacties van jou lees.wrote:wrote: Bij voorbaat dank voor het lezen van deze reactie, en wellicht een antwoord op de vraag.
Mvg![]()
![]()
![]()
Ik wacht op de dag dat ik een ghostproducer binnen de Hardstyle compleet andere sounds hoor gebruiken en ook een totaal andere stijl en gebruik van sounds heeft.wrote:Maakt toch niet zoveel uit? Kan t alsnog geproduceerd zijn door Kold Konexion, maar met andere soundswrote:Heb je ooit de sound Kold Konexion en Sub Sonik vergeleken met elkaar? lijkt in de verste verte niet op elkaar.wrote:Voor zover mij bekend worden de tracks geproduceerd door Kold Konexion
-
AHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Ken je plaats, knulwrote:Ik denk precies hetzelfde als ik de reacties van jou lees.wrote:wrote: Bij voorbaat dank voor het lezen van deze reactie, en wellicht een antwoord op de vraag.
Mvg![]()
![]()
![]()
-
D
Doe eens niet zo denigrerend tegen hem, alvast bedankt hè.
Eng ventje ben jij zeg.wrote:
Ken je plaats, knul