Getagd in iets worden is iets heel anders dan het zelf zeggen. Heb Youri hierna een pm gestuurd, hij zei dat dit Stereotuners - My Poetry waswrote: Ik geloofde er ook niks van, maar Youri (Warface) zei dit zelf op Facebook.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01My Poetry (Extended Version)
- 02My Poetry (Radio Version)
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
heb exact hetzelfde... vind de kick juist wel wat hebben ofzo... blijft niet lang hangen denk ik, maar vind hem best vetwrote:Het is eigenlijk precies hetzelfde liedje maar ik heb geen idee waarom ik deze track vet vindt.
Oncreativiteit van de bovenste plank. 
Al hebben we al zoveel van deze plaatjes, i like it 
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ben ik het toch wel mee eens! ramt lekkerwrote:Al hebben we al zoveel van deze plaatjes, i like it
Mja dan is het voor op een feest want zal em thuis niet snel opzetten, heb ik genoeg andere (betere) keuzes voor
Vind het een heerlijke plaat, zitten ook vette kickrolls in 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Vanwaar niet gewoon Warface ipv Youri (Warface)?wrote:Stereotuners - My Poetry
Heb t Youri (Warface) nagevraagd
-
S
Wat maakt dat nou uit, miereneuker. Gaan we hier ook al moeilijk over doenwrote:Vanwaar niet gewoon Warface ipv Youri (Warface)?wrote:Stereotuners - My Poetry
-
MHardtraxx Veteran
wrote:Het is eigenlijk precies hetzelfde liedje maar ik heb geen idee waarom ik deze track vet vind.
Idem.wrote:wrote:Het is eigenlijk precies hetzelfde liedje maar ik heb geen idee waarom ik deze track vet vind.
-
MHardtraxx Veteran
Dit dus.wrote:wrote:Het is eigenlijk precies hetzelfde liedje maar ik heb geen idee waarom ik deze track vet vind.
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
mischien door die vette drivewrote:Dit dus.wrote:wrote:Het is eigenlijk precies hetzelfde liedje maar ik heb geen idee waarom ik deze track vet vind.
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
Wat een vreselijke kut plaat.
wrote:Laten ze eerder maar dit soort hardstyle maken, alleen dan met fatsoenlijke kicks
View on YouTube
Helemaal mee eens!wrote:Laten ze eerder maar dit soort hardstyle maken, alleen dan met fatsoenlijke kicks
View on YouTube
Die kicks roken toch een keer op man, hoeveel distortion wil je erin knallen
Weer hetzelfde verhaal als bij when i buzz, overdreven meuk
Weer hetzelfde verhaal als bij when i buzz, overdreven meuk
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Als ik dit 1-2 jaar geleden had geluisterd, voor dat die hele harder is beter hype begon had ik het sowieso als hardcore ingeschat.
No offence tegen hardcore btw
No offence tegen hardcore btw
Anti + (heerlijke) screech.. niet echt origineel zou je inderdaad zeggen, maar die drive.. 
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Omdat Warface 3 mensen zin en Youri één! HAAA!!!!!wrote:Vanwaar niet gewoon Warface ipv Youri (Warface)?wrote:Stereotuners - My Poetry
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Lekker bakje drive! Ik houd wel van dit stijltje! (zoals When I Buzz en Dominator)