Mastering bij Hardcopy is altijd al zwak geweest imowrote:Ik heb het idee dat de kicks in Bass Control veel te hard afgesteld zijn?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01House Dog
- 02Bass Control
- 03Dangerous Beast
-
A
Menen jullie dit serieus??
Dit is tog verschikkelijk!
Dit is tog verschikkelijk!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Fijne release toch wel!
House dog gaat wel snel vervelen helaas.
House dog gaat wel snel vervelen helaas.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
de eerste pagina en de helft van de 2e pagina zijn volgespamd met berichten zoals: HOUSEDOG@!wrote:Er zit gewoon een vette drive achter, persoonlijk gezien, is het gewoon vette plaat.
En dat noemen jullie gelijk overrated gebaseerd op 3 positieve berichten.
(allemaal positief iig)
dus misschien moet je even terug naar de basisschool om te leren tellen OF lezen (geen rage reactie hoor)
House Dog zit wel leuk in elkaar, de rest kan me totaal niet boeien.. Vind de kicks sowieso dof en best lelijk helaas.
wrote:de eerste pagina en de helft van de 2e pagina zijn volgespamd met berichten zoals: HOUSEDOG@!wrote:Er zit gewoon een vette drive achter, persoonlijk gezien, is het gewoon vette plaat.
En dat noemen jullie gelijk overrated gebaseerd op 3 positieve berichten.![]()
(allemaal positief iig)
dus misschien moet je even terug naar de basisschool om te leren tellen OF lezen (geen rage reactie hoor)
Heerlijke plaatjes hoor! Jammer van die break in Housedog, effe cutten dus
. Dangerous Beast is ook prima! Bass Control is matig.
Jammer dat ik de bass in mn oordupkes heb opgeblazen, want wat een vette track is dit 
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Hebben ze die break ook zelf gemaakt dat house stukje ?
House Dog net gedownload... klinkt net alsof er nog een gare filter overheen zit. Totaal niet scherp ofzo.
Lag blijkbaar niet aan mijn oortjes, op m'n monitoren klinkt het nog 't zelfde. Beetje dof ja.. Maar toch een vette trackwrote:House Dog net gedownload... klinkt net alsof er nog een gare filter overheen zit. Totaal niet scherp ofzo.
Zijn die vocals van House Dog trouwens van die ene blanke van Deepack? 
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Ik moet dat house stukje hebbe , of hebbe ze dat korte stukje zelf gemaakt 
-
D
Ze mogen dan wel uit mijn stad komen, heel erg goed vind ik het niet. produce technisch zit het prima in elkaar, maar het is niet iets wat ik zou draaien.
Maar op feestjes kan het best leuk zijn om te horen lijkt me
Maar op feestjes kan het best leuk zijn om te horen lijkt me
Typisch Deepack stijltje dit natuurlijk om te draaien.wrote:Ze mogen dan wel uit mijn stad komen, heel erg goed vind ik het niet. produce technisch zit het prima in elkaar, maar het is niet iets wat ik zou draaien.
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
wat een tracks zeg,hoorde ze afgelopen zaterdag in time out nondeblum da ging hard! 
Housedog echt fijne plaat! Alleen die house break haalt wel het tempo eruit helaas..
Vind bass control toch echt een rukplaat. Intro is wel leuk achter je computer maar live komt hij er niet echt goed uit.
-
PHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2010
- last seen May 2014
lesje kicks afmixen?
-
A
Nou alleen de kickswrote:lesje kicks afmixen?
we're the fucking dogs! _O_
wat een snoeiers!
Benieuwd of dock45 het housestukje heeft gecreeerd
wat een snoeiers!
Benieuwd of dock45 het housestukje heeft gecreeerd
Ja is zelf gemakt door Stereotunerswrote:Ik moet dat house stukje hebbe , of hebbe ze dat korte stukje zelf gemaakt
-
SHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2009
- last seen Aug 2013
wrote:Om te.