Ghostproduced of niet, ik vind het een lekker plaatje!
Voor mij is het wel duidelijk dat de "nieuwe" lichting scantraxx artiesten allemaal een beetje gepushed worden met de hulp van een paar ghost geproduceerde tracks om hits te scoren en zo hun marktwaarde snel omhoog te krijgen. Op deze manier kunnen ze Scantraxx weer goed en snel aanvullen na het vertrek van een aantal dj's. In zoveel nummers hoor je Atmozfears, Noisecontrollers, Wildstylez en Bass Modulators terug. Dan kunnen die jongens zo hard roepen dat ze echt zelf produceren, dat geloof ik ook echt wel! Ze zullen echt wel zelf kunnen produceren en goed kunnen draaien, maar niet alle tracks zijn door de releasende artiest gemaakt, ook al zeggen ze van wel. Komt het imago niet ten goede als ze daar open over zouden zijn en daarom ook logisch dat ze pretenderen zelf de tracks te maken.
Je kan mij echt niet vertellen dat noisecontrollers, Atmozfears of Bass modulators eerder een plaat live draait als die door een andere dj gemaakt zou zijn. Je hoort het aan de sfeer en sounddesign van de tracks, ze draaien de platen eerder dan de artiesten die de release van scantraxx toegewezen krijgen ... 1 en 1 is 2 toch?